Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Donatorn lämnade rekordskörd! Så jag hoppas på ägg i frysen om nu inte slemhinnan skulle duga. MEN jag vet ju att det är tre aspekter som avgör:
Embryots kvalitet (först och främst. Typ 99%)
Slemhinnans mottaglighet/mognadsgrad
Tekniken vid återförandet
Jenkis, fråga kliniken rätt ut, " vad händer om jag tar 8 mg nu, med progestoron påbörjat ?"
Jag tänker att om du väljer göra det Kom ihåg att knapra trombyl icå. Äter du prednisolon antibiotika eller något mer nu inför ? Du kan ju alltid rådfråga klinik utomlands kolla ex Riga Petersburg aten mfl.
Jag ska ta rätt på studier om slemhinnan ... Länka dem imorgon. Man kan ju sätta in när helst... Frågan är lyckad variabel för graviditet! Fråga Sverige vad de har för belägg evidens för att sätta in före 7-8mm???det har du rätt att veta
I Finland vill de ha över 9 mm slemhinna. Det har varit gränsen där. Jenkis peppar peppar nu!
Jenkis, härligt att donatorn lämnade rekordskörd! Hoppas resten går lika bra också!
Äntligen börjar vi vår resa mot Aten och äggdonation där. Pengar är skickade och behandlingsschema är utprintat. Nu är det bara att hålla koll på alla mediciner som jag kommer ta fr o m på fredag
UL är planerat den 8 januari och vet inte än när vi måste resa men hoppningsvis kommer vi ha en fin allahjärtasdag i soliga Aten.
Håller tummarna för dig NinaCamilla. Skriv gärna under resans gång och berätta hur det går.
O vad härligt o höra att det går framåt.. Lycka till nu... Både jenkins o ninacamilla
Nu verkar det finnas en donator till oss!!! Om några veckor smäller det
Skönt att det rör på sig!
Lycka till alla andra som är igång och på g.