Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
OT eller inte, spelar ingen roll, tycker att det är så skönt att kunna stötta varandra här, det är det viktigaste! Som sagt, skönt att du verkar ha hittat en dos som fungerar för dig.
Apropå det andra var jag på inskrivning igår, kändes rätt overkligt! Trevlig barnmorska, nu är remiss skickade till UL, en massa blodprover tagna, tid bokat hos läkare den 24/2, tja, kan inte säga att jag inte känner mig väl omhändertagen.
Det bästa är dock på onsdag, då jag äntligen slipper progesteron mic! En liten sak i sammanhanget men jag längtar verkligen efter att få slippa dessa vagitorier
Känner mig tröttare än vanligt, vet dock inte om det är efter vår långa resa eller pga graviditeten. Annars märker jag ingenting, väldigt konstigt att få in i huvudet att det finns en bebis där inne!
Trevlig helg på er tjejer
Hej tjejer, jag skulle behöva ta Hcg och progresteron blodtest i Sverige men vet inte vem ska jag vända mig till? Själv ruvar jag nu 3 blastocystor från Grekland och om plusset dyker upp vill de kontrollera att HCg ökar. Tackar för hjälpen!
NinaCamilla: Roligt att du äntligen ruvar. Håller timmarna för dig!! Själv ska jag dra igång med nedreglering i nästa menscykel. Fick du några embryon till frysen också? Har du fått ändra prednisolondosen efter ET?
Tror du inte Mamamia i Stockholm kan hjälpa dig med provtagning? Lycka till!!
Frk Röd: Jag har samma 20 mg varje dag upp till vecka 8 och börja fasa ner 2 veckor till 5 mg. Jag har baby aspirin och clexane-sprutor oxå. Jag hoppas på att någon fäster sig och inte alla huh. Vi fick fantastisk 4 st i frysen men det var dyrare än i Finland. 1000 eur. Läkaren sa efter insättning till maken att ni kan förbereda er till twins. Hoppas att turen vänder sig nu.