• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • villsågärna38
    Juliette F skrev 2014-02-18 16:04:55 följande:
    GRATTIS!! Helt underbart att se att andra plussar. Ger hopp åt oss som väntar på plusset.

Tack Juliette!! Hoppas så att det snart går vägen för dig!! Kram
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-17 20:04:55 följande:
    Vad kul!!! Grattis! Jag ligger 1,5-2 veckor efter dig och har 5+0 i morgon. Plussade första gången på 3+4, så man kanske kan tro att jag ligger längre fram än vad jag gör. Här mås det helt ok. Jobbade som vanligt idag och har tagit en rejäl promenad uppdelad i två delar. Först en rask till en kompis och så stanna där några timmar och så hem samma väg i ännu raskare tempo. Hon och hennes granne skulle springa 5 km och följde mig på vägen (ca 1,8 km) och ni vet ju vilket tempo hurtbullar kan ha när de promenerar i träningssyfte.... Mina graviditetsymptom är ju nästan obefintliga, men nu fick jag känna att jag trots allt är gravid. Fick ont i magen, men det försvann nästan direkt vid vila och än så länge inget blod, så det är nog ingen fara. För psyket är det dock bara bra att anstränga sig lite extra. Känns skönt i kroppen.

Men då är vi ju nästan i synk iaf Kul att du mår bättre nu!! Och bra att det inte är några blödningar som spökar. Mina symtom kom i helgen så vänta bara Mår lite allmänt illa om jag inte äter regelbundet och dödstrött!! Somnar 20 med dottern om kvällarna men der är ju dagens i-landsproblem!! Kram
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-02-18 17:43:47 följande:

Men då är vi ju nästan i synk iaf Kul att du mår bättre nu!! Och bra att det inte är några blödningar som spökar. Mina symtom kom i helgen så vänta bara Mår lite allmänt illa om jag inte äter regelbundet och dödstrött!! Somnar 20 med dottern om kvällarna men der är ju dagens i-landsproblem!! Kram
    Förra gången började jag må illa v.6-7 sådär. Trött blev jag aldrig förra gången?! Vet inte om jag gick på högvarv p.g.a. alla blödningar, för jag vet att jag fick en rejäl trötthetsvacka när jag gick in i v. 13. Då gick väl all spänning ur...

Officiell testdag idag så jag brände ett CB-digital och höll tummarna för att jag skulle få se 3+ i displayen (v. 5+ alltså). Nu förstår jag själv att jag verkligen ligger och gränsar och egentligen kan ligga både på 2-3 och 3 + idag eftersom det är 5+0 idag, så båda är lika rätt.

Tyvärr var det inte så kul att jag kunde andas ut med 3+ utan jag fick 2-3. Mailade kliniken i alla fall, så får vi se på VUL om ett par veckor eller om jag köper ett nytt digital och gör i helgen igen.

Men rejält rund om magen har jag blivit. Magen ligger ca två veckor före ser jag när jag jämför bilder med förra gången. Fick mage fort då med, men inte såhär fort...
  • Jenkis

Översta bilden är på morgonen innan frukost och den nedre är en kvällsbild ett par timmar efter mat. Känner mig inte svullen, uppblåst eller förstoppad, utan det är bara ont om plats på något sätt.

• Juliette F
    Jenkis skrev 2014-02-18 18:16:11 följande:
    Översta bilden är på morgonen innan frukost och den nedre är en kvällsbild ett par timmar efter mat. Känner mig inte svullen, uppblåst eller förstoppad, utan det är bara ont om plats på något sätt.

Man anar allt att det har flyttat in en liten.. Solig Underbart! Njut, du är gravid!
  • Juliette F
    villsågärna38 skrev 2014-02-18 16:11:37 följande:

Tack Juliette!! Hoppas så att det snart går vägen för dig!! Kram

Tack, vi håller hoppet levande. Solig
  • Juliette F
    Irma01 skrev 2014-02-18 19:57:42 följande:
    Jenkis, härligt!

Juliette, håller alla tummar för dig med!
    Tusen tack! Det blev inget denna gång, Serum i Aten nästa!
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014