Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Ja fina bilder Jenkis!! Kram
Hej
Vad roligt att det är många som blivit gravida. Jag hoppar in här och ställer en fråga. Vi ska till Polen för ÄD, men vi har lite problem med att hitta någon som kan göra alla tester på mig och min man och som kan skriva ut recept. Vi bor i närheten av Malmö är det någon här inne som har något tips på var man kan vända sig?
Juliette: Serum Aten är så bra om du har tankar att komma hit. Ta kontakt med Penny och diskutera en timme och då blir ni klokare vad blir nästa steg. Ikväll lämnar vi varma Grekland och spännande 10 dagar väntar på oss.
När jag testade med CB-digital på testdagen fick jag 2-3 veckor. Sen testade jag efter 10 dar och det stod fortfarande 2-3 veckor. Testade två dagar senare och fortfarande 2-3 veckor. Då var det 4 dar till ultra och jag var helt säker på att embryot hade slutat växa, vi har haft en MA tidigare och då testade jag 2-3 veckor dan innan ultraljudet. Jag slutade testa. Vid ultrat slog ett hjärta och allting var bra. Man kan nog inte riktigt lita på CB-testen. Men oron för att det ska sluta växa finns där.
Jenkis, vilka härliga bilder!!!
NinaCamilla, njut av ruvartiden
Vi håller tummarna!
Juliette: I vår del gjordes inga extra blodtester eftersom jag har endo och sköldkörtel vilka är immunologiska problem. Vi gjorde DNA-test på mannens simmare och jag tog mykoplasma tester. Mediciner är enligt immunologiska problem även om jag har inte allting utom de viktigaste med kortison baby aspirin anti-infllamatoriska och anti-steroider innan ET. Nu har jag tagit både Hcg-spruta och Dexaton-spruta i 3 dagar efter ET. Nya mediciner till mig efter 3 försök i Finland. De testar iaf allt attvi ska lyckas. Irma: Tackar
När jag testade med CB-digital på testdagen fick jag 2-3 veckor. Sen testade jag efter 10 dar och det stod fortfarande 2-3 veckor. Testade två dagar senare och fortfarande 2-3 veckor. Då var det 4 dar till ultra och jag var helt säker på att embryot hade slutat växa, vi har haft en MA tidigare och då testade jag 2-3 veckor dan innan ultraljudet. Jag slutade testa. Vid ultrat slog ett hjärta och allting var bra. Man kan nog inte riktigt lita på CB-testen. Men oron för att det ska sluta växa finns där.