Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jag beklagar verkligen
Ja, du gör heeelt rätt i att kolla upp livmodern, där kan dölja sig fler svar än vi anar.
Penny högdosbehandlar inte, hon ligger helst på 5 mg fram till ET eftersom tror att högre doser försvårar implantation (jag har en vän som behandlas där i detta nu) men höjer till 15-20 mg efter. Vill du ha högre doser så ska du istället ta det ändå eller vända dig till Gorgy eller Braverman.
Boka ett telefonmöte med Penny snarast, hon brukar svara på mail sent på kvällarna men ofta samma dag.
Dina åkommor hade sannolikt behandlats med IL, LIT eller Neupogen & Letrozole.
Jag skulle gärna prova en penicillinkur som komplement till övrig medicinering vid min nästa behandling men min klinik säger att antibiotika inte är nödvändigt. Hur har ni andra fått tag på penicillin? Har ni alltid fått det utskrivet från er klinik?
Jag tog ureaplasma och mykoplasma prover hos en privat gyn. Hade fått antibiotika om de visat nåt men de var negativa. Sen fick jag en halsinfektion innan jag blev gravid med dotterns någonsin senare (mykoplasma) och fick då antibiotika innan ET. Slump el öde? Vem vet... Kram
Någon månad senare skulle det stå. Ej någonsin.
Tur i oturen kan man säga villsågärna38 :)
Fått svar på hcg provet jag tog imorse. Hade ökat!!! Jippie Är 43500 nu och jag är nog i V6+3 - 6+5 ungefär. Vul nästa måndag. Kram ps. Jenkis, vilken vecka är du i nu? Hoppas du mår bättre!!
Grattis villsågärna vad kul att det går åt rätt håll!! Tänk, jag börjar snart tro på mirakel
Kram!