Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Grattis villsågärna! Härlig att Hcg har ökat! Hut ofta tar du provet? Om jag plussar ska jag ta både Hcg och progresteron prov dag 2 och vet inte vem ska jag vända till. Mina gyn kontakter är lite si och så efter all kämp. Hoppas på en plus
Jag bor i Sthlm och är flexibel. V
Vi ska alla nu plussa på tråden och klara kritiska veckor. Det är dags helt enkelt! Kram

Hade ju en gyngubbe 50+ förr, som gjorde allt fel, var elak, sur, motsträvig, sa taskiga saker om min ålder osv.
Sååå skönt att ha dumpat honom och hittat en ny KVINNA, som tar halva arvodet jämfört med gubben :)) Sånt gillar vi - och hon är privat. Relativt ny i gemet, så kanske hon ligger lite lägre i pris pga det. Förhoppningsvis med de senaste kunskaperna / forskningsrönen i bagaget :)). 
Fick en jättelista med tester från Veronika på Reprogenesis, som jag egentligen skulle ha tagit INNAN ET...
pga min immunproblematik mm, men det hade hon liksom missat, fast jag nämnde hashimotos 3-4 ggr i mina mail. Men hon verkar så överbelastad med mail så hon lägger inte allt på minnet - och slarvar något enormt. Jag har råkat illa ut, och hittade massor av negativt på 2 engelska forum om alla hennes missar... From trombomutation:
Polymorfisms of Gen MTHFR C677T
Polymorfisms of Gen MTHFR A1298C
Mutation of Gen F5 – Leiden FVL G1691A
Har inbokat dig NinaCamilla! Kram