• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • Petite Chérie
    Agnes02 skrev 2013-10-19 11:43:16 följande:
    Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så  lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må  skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!
    Skärp dig själv. Håll dina jävla smittor hemma.

Jag undrar om folk är helt pantade? "Jag är sjuk som ett as, men jag har hög arbetsmoral så jag åker till jobbet iallafall och smittar folk! Woho, jag är så jävla duktig!"

Nej, du är inte duktig. Du är en imbecill.
    You know for a guy, you act like a little bitch.
  • Pallas
    AngieT skrev 2013-10-19 19:33:59 följande:
    Skärp dig själv. Håll dina jävla smittor hemma.

Jag undrar om folk är helt pantade? "Jag är sjuk som ett as, men jag har hög arbetsmoral så jag åker till jobbet iallafall och smittar folk! Woho, jag är så jävla duktig!"

Nej, du är inte duktig. Du är en imbecill.
  • Unex

Ät skämda ostron, då lär du må lite sådär sen. Har dock för mig att det kan vara farligt om man har leverproblem eller nedsatt immunförsvar. 

• Waldo

Är det något jag absolut inte vill göra säger jag bara nej.
    Har du provat det någon gång?

Om det nu handlar om något jävla sätt för att slippa jobbet just denna dag, ta bara ut en semesterdag, eller flextid eller arbetstidsförkortning

Om detta är alltför stort engagemang, ljug ihop en sjuka.
    Herregud, hur jävla svårt ska det vara egentligen du ska väl inte till en läkare som kontrollerar sanningshalten i din sjukdom

• Naniismamma
    Agnes02 skrev 2013-10-19 11:43:16 följande:
    Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så  lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må  skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!
    kanske inte ens gäller jobbet. är ett visst datum så antagligen något som händer då som ts inte vill vara med på.
  • Minniemousemommy
    ggg02 skrev 2013-10-18 17:54:45 följande:
    MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
    Bada i ett isbad. Torka inte av dig efteråt, och sätt dig sedan på golvet och kolla på the human centipede. Då kräks du nog massor, och sen så blir du förkyld också. Sitt gärna ute om du har chansen, eller sätt in huvudet i frysen i någon minut och andas in. Då blir du ännu förkyldare. Har du chansen kan du även gå till ett dagis eller en vårdcentral och bara gå runt därinne. Ser du någon som är lite snuvig eller hostar mycket så sätter du dig med det barnet och typ pratar lite bara, säg att du forskar i barnbeteende eller något om någon frågar vad du gör där. Sen så hostar ungen tillslut på dig och då blir du sjuk.Eller så kollar du med någon av dina kompisar om dom är sjuka, så gör du soppa för att ha en anledning att gå till dom, och sen så är du hos dom ett tag och om du vill kan du även kyssa personen. Säg bara att du ville prova hur det skulle kännas haha. Lycka till. :)
  • Lindsey Egot the only one
    Grodprins skrev 2013-10-19 18:29:57 följande:

Otäcking, jag har läst wikiartikeln. Så fail på dig.

Du borde inte få ta dessa mediciner om du leker med dom. Hoppas din läkare får kännedom om detta.
Svar på tråden måste bli sjuk