• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • roffe

Slicka på en toaborste? Träffa förkylda människor, gå till vårdcentralen (jag blir alltid sjuk där om jag så bara var där för att t ex kolla blodtrycket, alla snoriga och kräkiga jävlar går dit och smittar och har sig).

• puss
    Whitetrash86 skrev 2013-10-18 18:07:33 följande:
    Tja, det kanske beror på vart man bor Glad balkongen då om man har de

okej, det finns säkert ställen där det anses friskt att gå ut naken mitt i natten. typ bergsbyar i texas.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • puss

knulla med hiv-mannen lär ju vara rätt säkert.

• H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:04:54 följande:

gå ut mitt i natten naken är ett säkert kort om man vill bli tagen för sjuk.
    Jag är inte samma som Mineralvatten/Elin 885!
  • Whitetrash86
    puss skrev 2013-10-18 18:08:25 följande:

okej, det finns säkert ställen där det anses friskt att gå ut naken mitt i natten. typ bergsbyar i texas.
    Här där jag bor är det rätt öde mitt i natten, ingen som går runt här då Skrattande
  • puss
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:10:11 följande:

i would know...
  • H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:08:56 följande:
    knulla med hiv-mannen lär ju vara rätt säkert.
    Inte då. Inte säkert hon få HIV och om hon skulle få det av att ha sex med honom kan det dröja åratal innan hon blir sjuk, dvs utvecklar AIDS. 
    Jag är inte samma som Mineralvatten/Elin 885!
  • puss
    Whitetrash86 skrev 2013-10-18 18:10:57 följande:
    Här där jag bor är det rätt öde mitt i natten, ingen som går runt här då Skrattande

gå ut naken och sätt dig på en igelkott.
  • puss
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:11:18 följande:
    Inte då. Inte säkert hon få HIV och om hon skulle få det av att ha sex med honom kan det dröja åratal innan hon blir sjuk, dvs utvecklar AIDS. 

äh. man kan få yrsel och infektioner och inflammationer långt innan dess.
  • puss
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:11:18 följande:

har man hiv kan man dessuton bli sjuk av det  långt innan man får aids. du vet inte så mycket du.
Svar på tråden måste bli sjuk