måste bli sjuk
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
Ät ett halvt paket laxermedel dagen innan. Då lär du spendera nästa dag med kramper i magen, kallsvettningar, horribla toabesök och allmän dödslängtan :)
Två klassiska soldat-kurer är en krossad vitlöksklyfta i röven som ger hög feber, och sockerbit med bensin som ger tyfus-liknande symptom. Iallafall enligt Sven Hassel.
Hm... Någon som ska försöka behålla en sjukskrivning kanske? Skador är lätt att fejka. Sjukdom lite värre. Måste du vara sjuk eller räcker en skada?
Käka tavelkrita så man blir hes
Stoppa ned nyllet i en hög med damm eller vitpeppar så man nyser och snorar
Käka laxermedel och bo på toa
Har inte provat något av dem, men det borde väl fungera.
Men varför måste du kunna bevisa något på en söndag? Du kan ju ändå inte få något sjukintyg för den dagen.
INGEN ANNAN ÄN DU SJÄLV VET OM DU HAR ONT I MAGEN ELLER INTE,
fattar inte va det är med dagens sheeple, har ni blivit så hjärntvättade av tv och tidningar att ni inte ens vet hur man ljuger,,
pfft
Jag har hört att man blir sjuk av att skippa allt som innehåller c-vitamin. Så börjar man med det igen och då mår man genast bättre.
Otäcking, jag har läst wikiartikeln. Så fail på dig.