• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • mikipiki

Ät ett halvt paket laxermedel dagen innan. Då lär du spendera nästa dag med kramper i magen, kallsvettningar, horribla toabesök och allmän dödslängtan :)

• Du MÅSTE ange en signatur

Två klassiska soldat-kurer är en krossad vitlöksklyfta i röven som ger hög feber, och sockerbit med bensin som ger tyfus-liknande symptom. Iallafall enligt Sven Hassel. 

• 6skabli7

Hm... Någon som ska försöka behålla en sjukskrivning kanske? Skador är lätt att fejka. Sjukdom lite värre. Måste du vara sjuk eller räcker en skada?

• Mandel

Käka tavelkrita så man blir hes
    Stoppa ned nyllet i en hög med damm eller vitpeppar så man nyser och snorar
    Käka laxermedel och bo på toa

Har inte provat något av dem, men det borde väl fungera. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Lucius Vorenus

Men varför måste du kunna bevisa något på en söndag? Du kan ju ändå inte få något sjukintyg för den dagen.

• kloker55

INGEN ANNAN ÄN DU SJÄLV VET OM DU HAR ONT I   MAGEN ELLER INTE,

fattar inte va  det är med dagens sheeple,  har ni blivit så hjärntvättade av tv  och tidningar att ni inte ens vet hur man ljuger,,

pfft 

• kloker55
    Agnes02 skrev 2013-10-19 11:43:16 följande:
    Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så  lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må  skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!
    VARFÖR!!

vad ska det tjäna till,

måste du vara en sån duktig dräng/piga.   sen så kan du smitta arbetskamrater osvf..

nej sluta fjäska och va en man 
  • Aaliyah

Jag har hört att man blir sjuk av att skippa allt som innehåller c-vitamin. Så börjar man med det igen och då mår man genast bättre.

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Cherry on top
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-18 20:50:48 följande:
    Rör alla handtag. Hon kanske borde slicka på dom istället inkl skärbrädan och diskbänken. Där finns flest e-koli bakterier. Slickar man på Rosengren är den garanterad den renaste ytan i hemmet.

Slickar på Rosengren?
Svar på tråden måste bli sjuk