• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:12:21 följande:

äh. man kan få yrsel och infektioner och inflammationer långt innan dess.
    Isåfall inte pga av ev smitta av HIV. Inte ens säkert man blir smittad av HIV. 
    Jag är inte samma som Mineralvatten/Elin 885!
  • Nape

Gå till vårdentralen och slicka på toalettringen.

Ät en massa katrinplommon

• Whitetrash86
    Svälj lite tandkräm. Det innehåller många olika kemikalier med även fluorid.

Det är dock oklart hur stor dos fluorid du måste ta för att lyckas. En välkänd uppskattning är 32-64 mg per kg kroppsvikt. En person på 73 kilo måste förtära mellan 2300 och 4600 mg. En kvinna på 54 kilo behöver mellan 1700 och 3400 mg. En annan mer trovärdig uppskattning säger att den giftiga dosen är så liten som 5 mg/kg, d.v.s. 272 mg vid 55 kg och 363 mg om du väger 73 kilo.

Nästan alla tandkrämstuber innehåller cirka 0.24% saltfluorid. Den normalstora tuben innehåller 226 gram tandkräm eller 226,000 mg. Så en tub innehåller i genomsnitt 542.4 mg saltfluorid. Du behöver troligen 272 mg för att ta livet av en kvinna på 55 kilo och 363 mg för en manlig person på 73 kilo. Så en dödlig dos tandkräm borde ligga på mellan en halv och två tredjedelar av en full tub.
  • H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:13:19 följande:

har man hiv kan man dessuton bli sjuk av det  långt innan man får aids. du vet inte så mycket du.
    Inte av själva HIV. Men man blir mera infektionskänslig. 
  • Tia F

Läste någonstans att man kan äta tandkräm eller mycket lakrits så får man feber. 

• H2O Mineral
    Nape skrev 2013-10-18 18:15:27 följande:
    Gå till vårdentralen och slicka på toalettringen.

Ät en massa katrinplommon
    Toaringen är det renaste på hela toa så det gör inte att man blir sjuk. 

Katrinplommon kan i värsta fall ge diarre, vilket man inte heller blir sjuk av...  
  • H2O Mineral
    Tia F skrev 2013-10-18 18:18:47 följande:
    Läste någonstans att man kan äta tandkräm eller mycket lakrits så får man feber. 
    Stämmer inte. Och dessutom så är inte lite feber lika med att man är sjuk. 
  • H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:19:49 följande:

hiv gör att man blir infektionskänslig.

ge fan i att tjafsa nu.  
    Ja. Men HIV i sig gör inte att man blir sjuk. Sjuk blir man när man har utvecklat AIDS. 
  • Jacqueline

Testa att besöka alla offentliga toaletter i stan och slicka på både toasits och dörrhandtag så lär du åka på både det ena och det andra...

• puss
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:22:41 följande:
    Ja. Men HIV i sig gör inte att man blir sjuk. Sjuk blir man när man har utvecklat AIDS. 

men du kan verkligen sitta hela kvällen och vräka urt dig dumheter, eller hur?
    Sluta tjafsa din dumma fan.
Svar på tråden måste bli sjuk