• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • Surpuppan
    Tia F skrev 2013-10-18 18:18:47 följande:
    Läste någonstans att man kan äta tandkräm eller mycket lakrits så får man feber. 

Äter man för mycket lakrits kan man tom bli tillfälligt förlamad. Men det måste vara under en längre tid så antagligen för sent till den 27/10.
  • SecretFlower

Har hört att appelsin skal eller snus mellan tårna medan man sover ska göra så man har feber på morgonen...har dock inte testat så vet inte om det fungerar.

• systersandra

Varför måste du egentligen bevisa att du är sjuk?
    Är det till jobbet du ska sjukanmäla dig?I såfall behöver du inte bevisa såvida du inte ha upprepade frånvaro såpass att arbetsgivaren vill ha intyg från läkaren varenda gång.
    Man kan ju säga att man har migrän,det kan ju inte "bevisas" utan man verkar bara allmänt smärtpåverkad och ljuskänslig.
    Du kan ju simulera en urinvägsinfektion. Säga att du har ont i magen,svider när du kissar,springa på toa i ett.Det kan man blir rätt dålig på.
    Vem ska du bevisa för och varför?? 

• barnluktarbajs
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-18 22:32:01 följande:
    Fy fan jag kräks bara av tanken.
    Se där, då behöver TS inte ens äta upp köttfärsen för att fejka sin sjukdom! Flört
  • Agnes02

Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så  lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må  skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!

• Tealhawk

Gå och besök en skola och ett dagis, d blir du garanterat sjuk. Jag har varit konstant förkyld i snart 2 månader.

These are not the droids you're looking for
  • Lindsey Egot the only one
    barnluktarbajs skrev 2013-10-19 10:57:34 följande:
    Se där, då behöver TS inte ens äta upp köttfärsen för att fejka sin sjukdom! Flört
    Fast nu är bu inte jag TS. TS kanske har bättre kräksnivå än jag och nä jag kräks väldigt sällan. Ulka däremot kan jag göra av äckligheter.
  • puss
    Agnes02 skrev 2013-10-19 11:43:16 följande:

Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så  lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må  skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!

Gäller detta jobbet då?
  • Michelle 341

Psyket!!!! Kör dit akut säg att du inte sover, inte kan andas, har självmordstankar o,s.v så får du utskrivet antideppressiva och blir sjukskriver några veckor för att vila upp dig :) Vid psysisk sjukdom kan ingen komma åt dig för ingen vet ju hur du "mår" i din hjärna. Men var vaken hela natten innan så du verkligen ser helt fucked up ut

Svar på tråden måste bli sjuk