måste bli sjuk
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
Har hört att appelsin skal eller snus mellan tårna medan man sover ska göra så man har feber på morgonen...har dock inte testat så vet inte om det fungerar.
Varför måste du egentligen bevisa att du är sjuk?
Är det till jobbet du ska sjukanmäla dig?I såfall behöver du inte bevisa såvida du inte ha upprepade frånvaro såpass att arbetsgivaren vill ha intyg från läkaren varenda gång.
Man kan ju säga att man har migrän,det kan ju inte "bevisas" utan man verkar bara allmänt smärtpåverkad och ljuskänslig.
Du kan ju simulera en urinvägsinfektion. Säga att du har ont i magen,svider när du kissar,springa på toa i ett.Det kan man blir rätt dålig på.
Vem ska du bevisa för och varför??
Stuka foten ingen som vet hur ont Du har, eller handen,
Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!
Gå och besök en skola och ett dagis, d blir du garanterat sjuk. Jag har varit konstant förkyld i snart 2 månader.

Gå och jobba! Skärp er för tusan. Jag jobbar även om jag är sjuk, det ska till en magsjuka för att däcka mej. Vissa är så lata och då kan ni väl äta era giftiga saker och må skit om ni vill, själv försöker jag hålla mej frisk!
Psyket!!!! Kör dit akut säg att du inte sover, inte kan andas, har självmordstankar o,s.v så får du utskrivet antideppressiva och blir sjukskriver några veckor för att vila upp dig :) Vid psysisk sjukdom kan ingen komma åt dig för ingen vet ju hur du "mår" i din hjärna. Men var vaken hela natten innan så du verkligen ser helt fucked up ut