• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • abcd

Eller så åker du in till akuten på morgonen med "oklara buksmärtor". Då lägger de in dig för observation och du får ett bevis på att du varit inlagd...

• Lindsey Egot the only one
    Mimmi77 skrev 2013-10-18 20:25:52 följande:

Åk tunnelbana i rusnings trafik, gå till vårdcentralen och sätt dig brevid den mest snörvliga och hostiga personen, gå hem till nån som har sjuka barn, rör vid alla dörrhandtag, hissknappar,pengar, etc och låt bli att tvätta händerna.

Rör alla handtag. Hon kanske borde slicka på dom istället inkl skärbrädan och diskbänken. Där finns flest e-koli bakterier.

Slickar man på Rosengren är den garanterad den renaste ytan i hemmet.
  • barnluktarbajs

Jag åt dålig köttfärs en gång, då blev jag riktigt magsjuk! Så jag skulle föreslå att du lägger fram en näve köttfärs, låter den ligga på en smutsig diskbänk över natten och sen käkar upp alltihop dagen efter. Då blir du absolut sjuk! 

• Petrol

Alltså, det beror ju ganska mycket på hur pass sjuk du måste bli? lite snorig eller 3 veckor halvdöd och sängliggande?

• roffe
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:33:21 följande:
    Du vågar bara inte erkänna att du har fel. Alla vet att bajs är fas och svårt att kunna andas in. 
    Du vet att pruttar innehåller bajspartiklar va? Så om någon annan fiser och du andas in det, så har du små små små bitar av någon annans bajs i din mun och i dina lungor. 

Allt bajs är inte fast, hört talas om diarré? :P 
  • H2O Mineral
    roffe skrev 2013-10-18 22:06:05 följande:
    Du vet att pruttar innehåller bajspartiklar va? Så om någon annan fiser och du andas in det, så har du små små små bitar av någon annans bajs i din mun och i dina lungor. 

Allt bajs är inte fast, hört talas om diarré? :P 
    Helt fel. Helt fel. 
    Jag är inte samma som Mineralvatten/Elin 885!
  • angeiica

Dra i dig en flaska laktulos och säg att du har magsjuka. ^^

ADHD och dyslexsi.
    barnluktarbajs skrev 2013-10-18 20:52:57 följande:

Jag åt dålig köttfärs en gång, då blev jag riktigt magsjuk! Så jag skulle föreslå att du lägger fram en näve köttfärs, låter den ligga på en smutsig diskbänk över natten och sen käkar upp alltihop dagen efter. Då blir du absolut sjuk! 

Fy fan jag kräks bara av tanken.
  • Mpw

Molande tandvärk!

Går sällan att bevisa då symtomen ofta är mkt diffusa. Säg bara att allt gör ont när tandläkaren palperar.

puss skrev 2013-10-18 18:04:54 följande:

gå ut mitt i natten naken är ett säkert kort om man vill bli tagen för sjuk.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
    Ja TS lär bli inlåst på psyk iaf om någon ser det.
Svar på tråden måste bli sjuk