måste bli sjuk
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
Eller så åker du in till akuten på morgonen med "oklara buksmärtor". Då lägger de in dig för observation och du får ett bevis på att du varit inlagd...
Åk tunnelbana i rusnings trafik, gå till vårdcentralen och sätt dig brevid den mest snörvliga och hostiga personen, gå hem till nån som har sjuka barn, rör vid alla dörrhandtag, hissknappar,pengar, etc och låt bli att tvätta händerna.
Jag åt dålig köttfärs en gång, då blev jag riktigt magsjuk! Så jag skulle föreslå att du lägger fram en näve köttfärs, låter den ligga på en smutsig diskbänk över natten och sen käkar upp alltihop dagen efter. Då blir du absolut sjuk!
Alltså, det beror ju ganska mycket på hur pass sjuk du måste bli? lite snorig eller 3 veckor halvdöd och sängliggande?
Dra i dig en flaska laktulos och säg att du har magsjuka. ^^
Jag åt dålig köttfärs en gång, då blev jag riktigt magsjuk! Så jag skulle föreslå att du lägger fram en näve köttfärs, låter den ligga på en smutsig diskbänk över natten och sen käkar upp alltihop dagen efter. Då blir du absolut sjuk!
Molande tandvärk!
Går sällan att bevisa då symtomen ofta är mkt diffusa. Säg bara att allt gör ont när tandläkaren palperar.