måste bli sjuk
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?
SÄG UPP DIG!
Utsätt dig bara för en massa smitta. Så enkelt är det. Dagis var ett bra tips, eller kanske känner du någon som är sjuk? Var nära sjuka personer, håll dig kall så att immunförsvaret inte räddar dig. Småbarn är lättast, de äter på allt så du behöver bara äta på samma saker ;)
En härlig magsjuka borde inte vara några problem att få till. Skaffa lite rå kyckling och låt den ligga framme i ett par dagar innan då äter den taffligt tillagad... det borde få dig lagom sjuk.
Problemet med din frågeställning är att du inte beskriver hur sjuk du vill bli. Är du ute efter en liten förkylning, vill du ligga in för döden eller vara ur arbetsbartskick? Att veta målet med varför du vill bli sjuk och därav kan ge bättre förslag på vad du ska göra.
Ska inte skämt viltkött vara en RIKTIGT sån där "salmonella" bomb? I princip säkrare än rå kyckling?
Det är lätt att bli sjuk. Åk kollektivt, gå runt och ta i alla handtag o armstöd, ta djupa andetag ifall någon nyser/hostar i närheten av dig, ta i precis allting på offentliga toaletter. Glöm inte föra upp alla bakterier och virus regelbundet i näsan, peta runt riktigt ordentligt så alla mikroorganismer du dragit på dig fastnar i nässlemhinnorna.
Du borde bli garanterat förkyld med tanke på hur äckliga folk är, många slarvar med handhygienen, nyser rakt ut eller i handflatorna istället för i armvecket - att åka kollektivt är rena smitthärden!
Åk ner och bada i Mälarn där är de pisskallt
ha ha ha, tur att det inte var en invandrare som hade skrivit något liknande för att få bidrag, ja jävlar var det blivit skriverier, nu är det ju mest en kul tråd, eller??
Hur man blir sjuk lätt! Ät tandkräm xD det kommer nog hjälpa! Lol
Funkar det att äta tandkräm för att bli sjuk? Räcker det med en tesked??? Man dör inte eller så som vissa säger??
Åk ner och bada i Mälarn där är de pisskallt