• ggg02

måste bli sjuk

MÅSTE bli sjuk till den 27/10, fråga inte varför tack! Inget alternativ att fejka och jag måste kunna bevisa att jag är sjuk. Några tips?

• Svar på tråden måste bli sjuk
  • H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:30:51 följande:

dina privata tester räknas inte.
    Har inga privata tester på det. Det intresserar mig inte att utföra tester på det. 
    Jag är inte samma som Mineralvatten/Elin 885!
  • puss
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:30:55 följande:
    Icohför sig så kanske ditt bajs är i luftform som går att andas in.... Man vet ju aldrig med puss. 

det är bra att du visar hur korkad du är.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • H2O Mineral
    Queenie70 skrev 2013-10-18 18:31:17 följande:
    Man måste vara bra pantad för att inte lyckas fejka en hållbar sjukdom. Hur bevisar man att man är magsjuk? Skiter i chefens hand eller?

Är det dags för drogtest på jobbet eller?
    Är det drogtestning så kommer hon inte undan i vilket fall som helst...
  • Jacqueline
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:30:22 följande:
    Ja. Det har visats i åtskilliga tester. 
    Har oxå sett de Mythbusters avsnittet men dom testade dock inte undersidan av ringen...men så bra att du är här och leker allvetare och glädjedödare ^^ tackar
  • H2O Mineral
    puss skrev 2013-10-18 18:32:12 följande:

det är bra att du visar hur korkad du är.
    Du vågar bara inte erkänna att du har fel. Alla vet att bajs är fas och svårt att kunna andas in. 
  • Jacqueline
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:30:55 följande:
    Icohför sig så kanske ditt bajs är i luftform som går att andas in.... Man vet ju aldrig med puss. 
    Fast ska man fortsätta snacka Discovery program så tror jag det var Mike rowe som gjorde diverse tester på hur mycket bakterier som sprids inne på toa när man spolar med locket uppe och locket nere...där snackar vi spridning av bajsbakterier!!!
  • puss
    H2O Mineral skrev 2013-10-18 18:33:21 följande:
    Du vågar bara inte erkänna att du har fel. Alla vet att bajs är fas och svårt att kunna andas in. 

bajs är fas? det vet jag inget om. däremot vet jag att det är fullt möjligt att andas in fasta föremål. det visste tydligen inte du.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • Tirem

Frågan är om du måste vara sjuk ellerom du måste ha en tydlig symptom?

Käka ett paket tavelkritor så tappar du garanterat rösten för ett par dagar men mår fortfarande bra! 

• Mimmi77

Åk tunnelbana i rusnings trafik, gå till vårdcentralen och sätt dig brevid den mest snörvliga och hostiga personen, gå hem till nån som har sjuka barn, rör vid alla dörrhandtag, hissknappar,pengar, etc och låt bli att tvätta händerna.

• abcd

Ät dålig mat dagen innan? Så lär du ligga och spy den dagen eller iaf ha diarre..... 

Svar på tråden måste bli sjuk