• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anders 386
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:54:16 följande:
    Sedan kan man då fråga sig... De killar som inte slickar.. Ska de ändå kunna kräva att bli avsugna? För sådana verkar det faktiskt finnas gott om. Det är ofta ge och ta är en bristvara.
    Konstiga idéer??  Jag har alltid slickat min fru men hon är inte så förtjust i att suga mig. Då är det väl bara att slicka på? Jag fattar inte alls inställningen att man alltid ska kräva samma som man ger. Den inställningen är vad jag skulle kalla barnslig. För övrigt ska man öht inte "kräva" någonting i sexlivet, man ska "önska".

• wilhelm50

Mysig tråd härligt ämne

• Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-10 23:17:20 följande:
    Jag kan inte förstå hur man inte vill bli avsugen????

Det är väl inte konstigt. Alla har olika smak här i livet. Själv kan jag inte förstå att folk inte begriper det. Att suga kuk för mig är precis samma känsla som det vore för dig att sticka in tungan i ett öra fyllt med öronvax. Precis så vidrigt tycker jag att det är.
  • Anonym (Stor)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-11 09:27:05 följande:

Det är väl inte konstigt. Alla har olika smak här i livet. Själv kan jag inte förstå att folk inte begriper det. Att suga kuk för mig är precis samma känsla som det vore för dig att sticka in tungan i ett öra fyllt med öronvax. Precis så vidrigt tycker jag att det är.
    Den liknelsen var inte av denna värld, hujja!!
  • Anders 386

Håller med. Man kan aldrig räkna med att man ska "förstå" andra människor. Målet är istället att man ska acceptera andra människor och ha respekt för deras åsikter. Det är en utopi att tro att man ska kunna förstå andra människor eftersom alla människor fungerar olika.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-11 09:34:55 följande:
    Den liknelsen var inte av denna värld, hujja!!

Jag tror det beror på att jag har extremt känsligt luktsinne. På gott och ont. ????
  • Anonym (Stor)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-11 11:29:07 följande:

Jag tror det beror på att jag har extremt känsligt luktsinne. På gott och ont. ????
    Aha

Jag smakar jättegott tydligen, men äter bra kost så det går väl jämnt ut
  • Gnaget79
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 10:35:48 följande:

Jag vet inte om jag ska känna mig träffad av det där. Min fru vill inte suga och jag har accepterat det. Jag tycker att en kvinna inte ska behöva göra det om hon inte vill. Med en tidigare kille gjorde hon det trots att hon inte ville, så hon är tacksam att inte behöva nu. Är det så där fantastiskt som du säger är det förstås en stor brist att gå miste om det. Men om man aldrig har prövat är det kanske lättare att avstå än om man är van att bli avsugen.
    Tycker inte du ska känna dig träffad då det inte är du som tackar nej om din fru frågar. Omhon inte vill ska man naturligtvis inte försöka gnällasig till det. Dem hunsade små hen-männen jag menade är dem fåntrattarna som tackar nej trots att tjejen/frugan vill i någon slags galen illusion att dem skulle bidra till något slags påhittat kvinnoförtryck om dem skulle tacka ja till frugans "inbjudan"
  • Gnaget79
    Anonym (Hur?) skrev 2013-12-10 23:14:26 följande:
    Kanske fel tråd, men jag undrar verkligen!!! Jag har varit tillsammans med min pojkvän i åtta månader, vi känner varandra rätt väl. Och saken är att han inte vill bli avsugen, han vill inte att jag går ner, så att säga!! Han säger att han inte tycker det är skönt!! Och jag är ändå rätt bra på det till och med. Jag har haft pojkvänner som verkligen njutit. Så vad är detta? Jag accepterar såklart men undrar? Är det inte skönt med den omtanken, generellt?
    Han är en sådan där liten "hen"-man som jag beskrev tidigare tyvärr. Är han hipster också? Är han onget av dem alternativen kanske en psykolog kan hjälpa han/er.
  • Tom Araya

Vad kan du då jämföra med att sticka in tungan i ett rent öra?
  • Anders 386
    Gnaget79 skrev 2013-12-17 23:13:56 följande:
    Han är en sådan där liten "hen"-man som jag beskrev tidigare tyvärr. Är han hipster också? Är han onget av dem alternativen kanske en psykolog kan hjälpa han/er.
    Och vad är meningen med det här inlägget? Jag tror det är du som skulle behöva prata med en psykolog..Skrattande
  • Gnaget79
    Anders 386 skrev 2013-12-18 09:17:12 följande:
    Och vad är meningen med det här inlägget? Jag tror det är du som skulle behöva prata med en psykolog..Skrattande
    Är du en sån där hen-man? Va hetsar du upp dig över annars din mupp. Jag gav ett troligt svar på TS fråga om hur en del män är idag och därför inte vill bli avsugna.
  • Anonym (man 2)

De handlar väll mest om att ge & ta och inte kräva eller "önska" som vissa kallar de för

Svar på tråden Att suga kuk