• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 13:49:10 följande:
    Det är väldigt stor skillnad på att "suga" och att "suga av". Tror att dom allra flesta kvinnor är ok med att suga, men misstänker att dom flesta inte är så intresserade av att "suga av".
    Tror inte att det är en åldersfråga. Vissa tycker helt enkelt det är äckligt med sperma i munnen, vissa tycker det funkar - och ett fåtal tycker om det.

Det är skillnad på generations- och åldersfråga. Äldre generationer, de som är gamla nu har till stor del sett oralsex som "fel", något onaturligt och har därför inte gjort det. För yngre generationer har det däremot blivit en självklarhet. Så när dagens 20-åringar är gamla kommer de säkert fortsättningsvis att ha oralsex i stor utsträckning. Vad man sen tycker om det rent praktiskt varierar säkert från individ tll individ. Att det är stor skillnad för kvinnan att få sperman i munnen eller inte, kan man förstå. Men hur är det för mannen? Stor skillnad på njutningen om man blir "sugen" eller "avsugen"?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 13:48:40 följande:
    Du är kvinna alltså? Men du har prövat eller? Accepterar din partner att vara utan?

Ja jag är kvinna. Jag gjorde det alltid förut för husfridens skull.. Trots att jag fick kväljningar och tom spydde. Nu är jag för gammal för att göra mig till för andra. Duger det inte att vara med mig trots att jag inte vill suga så får det vara. Själv skulle jag inte njuta om min partner slickade mig fast han inte gillar det. Läser överallt om män som inte gillar att slicka. Det är precis som om bara för att man är kvinna så SKA man älska att suga kuk. Men jag vet många som inte gillar det. Tror även många kvinnor säger att de älskar det bara för att de känner att det ska vara så.
  • Anders 386

Jag skulle verkligen önska att min fru ville "suga av" min kuk nångång - men tyvärr vill hon inte ha satsen i munnen. Saknar det verkligen - har funderat på att hitta en man som gör det istället. (Jag har själv sugit av en kuk en gång, tyckte inte det var nåt speciellt att få sperman i munnen - bara att spotta ut om man vill.) Har lite svårt att förstå min fru som inte vill göra det för min skull. Men bara att acceptera. (Kanske ska fråga henne igen? det var nog 15 år sen jag frågade sist.)Glad

• Anders 386
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 13:59:05 följande:

Det är skillnad på generations- och åldersfråga. Äldre generationer, de som är gamla nu har till stor del sett oralsex som "fel", något onaturligt och har därför inte gjort det. För yngre generationer har det däremot blivit en självklarhet. Så när dagens 20-åringar är gamla kommer de säkert fortsättningsvis att ha oralsex i stor utsträckning. Vad man sen tycker om det rent praktiskt varierar säkert från individ tll individ. Att det är stor skillnad för kvinnan att få sperman i munnen eller inte, kan man förstå. Men hur är det för mannen? Stor skillnad på njutningen om man blir "sugen" eller "avsugen"?
    He he...  Du har inte sett filmen "Långt ner i halsen" med Linda Lovelace förstår jag. Det var en film som var berömd för sitt kuksugande - och den är från 70-talet...  Det var mycket kuksugande i filmerna på 70-talet. (typ 40 år sedan alltså) Generationen moralsex är nog dom som är 80-90 år idag. Där kan jag nog hålla med, tror inte jättemånga 90-100 åringar suger kuk..  Skrattande
  • Anonym (Nope)

Så ... lämpligtvis så borde ju män som inte gillar att ge otalt vara tillsammans med kvinnor som inte gillar det heller., så är allt löst och de slipper känna jobbiga krav. Problem solved.

• Anders 386
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 14:10:00 följande:
    Så ... lämpligtvis så borde ju män som inte gillar att ge otalt vara tillsammans med kvinnor som inte gillar det heller., så är allt löst och de slipper känna jobbiga krav. Problem solved.
    Problemet är att partnerönskelistan har massor av olika punkter, kanske typ ett par hundra. Och det finns ju liksom vissa punkter som är betydligt viktigare än oralsex. Problem not solved, sorry. Du lär nämligen aldrig hitta en partner som stämmer in på allt till 100%. (Även om vissa hävdar motsatsen, men då handlar det nog om nyförälskade.)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 14:10:00 följande:
    Det är klart. Men det är svårt att få en sådan matchning. Dels väljer man inte partner bara efter viljan till oralsex och dels tror jag att det är en obalans, så att det är betydligt flera kvinnor än män som inte vill ha oralsex. Nästan alla män vill bli sugna, men det finns många kvinnor som inte vill göra det. Där är grundproblemet och det finns ingen bra lösning. I vårt fall ha jag gett mig och har aldrig blivit sugen, men jag tror att i de flesta fall så är det kvinnan som ger sig och suger trots att hon inte vill.
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 14:08:06 följande:
    He he...  Du har inte sett filmen "Långt ner i halsen" med Linda Lovelace förstår jag. Det var en film som var berömd för sitt kuksugande - och den är från 70-talet...  Det var mycket kuksugande i filmerna på 70-talet. (typ 40 år sedan alltså) Generationen moralsex är nog dom som är 80-90 år idag. Där kan jag nog hålla med, tror inte jättemånga 90-100 åringar suger kuk..  Skrattande

Jo, på 70-talet kom det nog med fart. Men ännu på 50 talet var det nog en minoritet av de unga som gjorde det, de mest "avancerade", och kanske på 60-talet. Jag vet inte riktigt när den stora ändringen kom. Kanske andra vet?
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 14:01:03 följande:
    Jag skulle verkligen önska att min fru ville "suga av" min kuk nångång - men tyvärr vill hon inte ha satsen i munnen. Saknar det verkligen - har funderat på att hitta en man som gör det istället. (Jag har själv sugit av en kuk en gång, tyckte inte det var nåt speciellt att få sperman i munnen - bara att spotta ut om man vill.) Har lite svårt att förstå min fru som inte vill göra det för min skull. Men bara att acceptera. (Kanske ska fråga henne igen? det var nog 15 år sen jag frågade sist.)Glad
    Har du prövat på att bli "avsugen" nån gång då? Var det mycket skönare än att bara bli "sugen"? Men tänk på att du ändå ligger mycket bättre till än mig som aldrig har blivit sugen överhuvudtaget. Men fråga för allt i världen. Kanske hon har ändrat sig. Det vore ju synd om du gick miste om det i "onödan".
  • Anonym (Sug ej svälj)

Suger gärna men sväljer helst inte. Nu när jag är gravid gör jag det garanterat inte.

Varför? För att det smakar starkt och jag får kväljningar, just nu skulle jag dessutom verkligen kräkas och gissar att det inte skulle uppskattas

Men suga är härligt! Gillar när han håller mig i håret samtidigt.

Svar på tråden Att suga kuk