• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Quizziz
    Anonym (?) skrev 2013-10-20 16:31:45 följande:
    Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
    Jag suger mer än gärna! Nästintill ett måste i förspelet. Finns inget bättre! Glad Då vi använder oralsex mest som förspel blir det inte så mycket svälja, men jag sväljer absolut dom gångerna jag ger honom en avsugning!

Frågade min sambo hur viktigt det är för honom, han (påstår) att han skulle klara av att ha ett förhållande med mig utan oralsex, om det var så från början. Hade jag däremot kommit på det efter ett tag hade det nog varit värre.
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:54:16 följande:
    Sedan kan man då fråga sig... De killar som inte slickar.. Ska de ändå kunna kräva att bli avsugna? För sådana verkar det faktiskt finnas gott om. Det är ofta ge och ta är en bristvara.

Fast om jag skulle träffa en kille som inte gillar att slicka, skulle jag aldrig kunna avstå från att suga! Varför skulle jag avstå från TVÅ underbara saker bara för att killen inte gillar det ena?

Skulle jag inte få suga, då finns det nog ingen framtid med den mannen!
  • Anonym (Hur?)

Kanske fel tråd, men jag undrar verkligen!!! Jag har varit tillsammans med min pojkvän i åtta månader, vi känner varandra rätt väl. Och saken är att han inte vill bli avsugen, han vill inte att jag går ner, så att säga!! Han säger att han inte tycker det är skönt!! Och jag är ändå rätt bra på det till och med. Jag har haft pojkvänner som verkligen njutit. Så vad är detta? Jag accepterar såklart men undrar? Är det inte skönt med den omtanken, generellt?

• Anonym (Stor)
    Anonym (Hur?) skrev 2013-12-10 23:14:26 följande:

Kanske fel tråd, men jag undrar verkligen!!! Jag har varit tillsammans med min pojkvän i åtta månader, vi känner varandra rätt väl. Och saken är att han inte vill bli avsugen, han vill inte att jag går ner, så att säga!! Han säger att han inte tycker det är skönt!! Och jag är ändå rätt bra på det till och med. Jag har haft pojkvänner som verkligen njutit. Så vad är detta? Jag accepterar såklart men undrar? Är det inte skönt med den omtanken, generellt?

Jag kan inte förstå hur man inte vill bli avsugen????
  • Quizziz
    Anonym (Hur?) skrev 2013-12-10 23:14:26 följande:

Oj?!
    Har du fått sugit honom någon gång? Kanske är något från tidigare?
    Eller så gillar han det helt enkelt inte, jag har dock lite svårt att förstå det Tungan ute
  • Anonym (Hur?)

Jo, jag har fått försöka. Och han är verkligt hård och det känns som om han gillar det men samtidigt vrider och vänder han sig och säger att det funkar inte, han vill inte gå hela vägen! Vad är fel?

• Speak up
    Anonym (Hur?) skrev 2013-12-10 23:46:15 följande:
    Jo, jag har fått försöka. Och han är verkligt hård och det känns som om han gillar det men samtidigt vrider och vänder han sig och säger att det funkar inte, han vill inte gå hela vägen! Vad är fel?
    Det kanske helt enkelt blir för skönt för honom... Det har i alla fall hänt mig. Skäms
  • Anonym (Hur?)

Men hur är nåt för skönt? Så att man inte vill alls?

• Speak up
    Anonym (Hur?) skrev 2013-12-11 00:11:43 följande:
    Men hur är nåt för skönt? Så att man inte vill alls?
    Nja... mest att det blir så skönt att det mer "kittlas" än stimulerar. Det blir lite för skönt bara. (Kan inte förklara på nåt bättre sätt.) Skäms Som om kroppen är snabbare än hjärnan just då.
  • Anonym (gasmasken)

Jag älskar att suga kuk och gör det så gott som varje gång vi leker min husse och jag, att se honom njuta är det bästa som finns så få saker får mig mer horny än när jag gör det.
    Suger av honom brukar jag roa mig med när jag har mensen, sväljer gör jag inte men tar et mer än gärna i mun, går sen och spottar ut det

• Tom Araya

Oralsex är en viktig ingrediens i mitt sexliv och sex är en viktig del av mitt liv.
    Så här blir ingen kvinna långvarig som inte suger kuk och vill bli slickad.

Svar på tråden Att suga kuk