Anonym (?) skrev 2013-10-20 16:31:45 följande:
Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
Om nej, varför inte?
Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?
Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
Jag suger mer än gärna! Nästintill ett måste i förspelet. Finns inget bättre!

Då vi använder oralsex mest som förspel blir det inte så mycket svälja, men jag sväljer absolut dom gångerna jag ger honom en avsugning!
Frågade min sambo hur viktigt det är för honom, han (påstår) att han skulle klara av att ha ett förhållande med mig utan oralsex, om det var så från början. Hade jag däremot kommit på det efter ett tag hade det nog varit värre.
Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:54:16 följande:
Sedan kan man då fråga sig... De killar som inte slickar.. Ska de ändå kunna kräva att bli avsugna? För sådana verkar det faktiskt finnas gott om. Det är ofta ge och ta är en bristvara.
Fast om jag skulle träffa en kille som inte gillar att slicka, skulle jag aldrig kunna avstå från att suga! Varför skulle jag avstå från TVÅ underbara saker bara för att killen inte gillar det ena?
Skulle jag inte få suga, då finns det nog ingen framtid med den mannen!