• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anonym (Nope)

Sedan kan man då fråga sig... De killar som inte slickar.. Ska de ändå kunna kräva att bli avsugna? För sådana verkar det faktiskt finnas gott om. Det är ofta ge och ta är en bristvara.

• Anonym (Nope)

Varför ska vi kvinnor engagera oss när mannen inte gör det.

• Anonym (Stor)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:54:16 följande:

Sedan kan man då fråga sig... De killar som inte slickar.. Ska de ändå kunna kräva att bli avsugna? För sådana verkar det faktiskt finnas gott om. Det är ofta ge och ta är en bristvara.

Jag älskar slicka, men slickar han inte skall han inte få bli avsugen heller !!
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-10 16:59:31 följande:
    Jag älskar slicka, men slickar han inte skall han inte få bli avsugen heller !!

Håller med.
  • Speak up
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 18:12:30 följande:

Håller med.
    Att slicka är ju bland det härligaste som finns..! SkrattandeTungan ute *Slickar mig om läpparna*
  • Anonym (Stor)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 18:12:30 följande:

Håller med.
    Ge och ta handlar det om
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-10 18:49:43 följande:
    Ge och ta handlar det om

Ja om båda tycker om det annars är det inte bra
  • Anonym (Stor)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 19:47:57 följande:

Ja om båda tycker om det annars är det inte bra
    Håller med, fast jag har slickat fast hon inte sög visserligen
  • korralin

Älskar att suga och nästan inga kräkreflexer kvar till följd av att jag är fd bulimiker - oftast mycket uppskattat haha. 
    Sväljer alltid (såvida inte annat önskemål finns) eftersom jag inte tycker att sperma är ett dugg äckligt och det blir liksom bara jobbigt att behöva torka bort det ifall jag skulle spotta.

• Liberatated
    korralin skrev 2013-12-10 21:13:57 följande:

Älskar att suga och nästan inga kräkreflexer kvar till följd av att jag är fd bulimiker - oftast mycket uppskattat haha. 
    Sväljer alltid (såvida inte annat önskemål finns) eftersom jag inte tycker att sperma är ett dugg äckligt och det blir liksom bara jobbigt att behöva torka bort det ifall jag skulle spotta.

Hej du

Låter helt underbart!!
Svar på tråden Att suga kuk