• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anonym (Man)
    LisaLättfot skrev 2013-12-10 11:43:30 följande:
    Tror det är en generationsfråga.
    Finns det någon kvinna under 60 idag som INTE suger?
    Det hör liksom till sexlivet att man även har oralsex.

Ja, det finns det, min fru som jag skrev ovan... Men jag håller med om att det är en generationsfråga. Jag läste nånstans om proportionerna 80 - 20. Dvs att av de som är äldre nu har bara 20 procent haft oralsex på repertoaren, medan det är 80 procent av de yngre. Men detta är ett antal år sen, så antagligen har andelen av de yngre som har oralsex ökat ytterligare nu. Man kan fundera på när det svängde, att majoriteten började ha oralsex. Kanske på 1960-70-talet?
  • Anonym (Man)
    Liberatated skrev 2013-12-10 11:52:46 följande:
    Det finne dessvärre kvinnor under 60 som inte suger

Hur gammal är din kvinna då? Varför suger inte hon? Har du prövat på med nån annan nån gång då?
  • Anonym (Kricke)

Ni killar som inte har testat att suga borde göra det...finns  inget bättre än att ta en stor ådrig kuk i munnen och suga den til utlösning och sen ta satsen i munnen och svälja

• Anonym (Absolut)

Åh, älskar det!
    Sväljer mer än gärna och dt också. Iofs är han jag är med nu så stor att det är på gränsen till fysiskt omöjligt att få in hela han i munnen, men skam den som ger sig. Jag har kul när jag försöker Flört. Det fina med han är också att han njuter så otroligt mycket av det, gör mig mycket kåtare och desto mer villig att göra det. Det är underbart att se honom till sig så Tungan ute

• Liberatated
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 12:05:47 följande:

Hur gammal är din kvinna då? Varför suger inte hon? Har du prövat på med nån annan nån gång då?
    Pratade inte om min kvinna, menade generellt
  • Anonym (LatinDaddy)

Min flickvän gör det nästan varje gång vi har sex ibland lite extra.. så ca 5-7 gånger i veckan. Hon brukar svälja. 

Jag som man kan svara att jag tycker att det är viktigt ja, det är skönt. Att hon tar satsen i munnen, ja varför inte ? Hur ofta och när bestämmer hon. Men när hon tar satsen i munnen då är det fint Flört 

• Anonym (Man)
    Liberatated skrev 2013-12-10 13:36:22 följande:
    Pratade inte om min kvinna, menade generellt

Ok. Hur vanligt tror du att det är bland yngre kvinnor då?
  • Anonym (Nope)

Jag är 39 och har aldrig gillat oralsex. Varken ge eller få. Tycker inte om könsdoft.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 13:47:22 följande:
    Jag är 39 och har aldrig gillat oralsex. Varken ge eller få. Tycker inte om könsdoft.

Du är kvinna alltså? Men du har prövat eller? Accepterar din partner att vara utan?
  • Anders 386

Det är väldigt stor skillnad på att "suga" och att "suga av". Tror att dom allra flesta kvinnor är ok med att suga, men misstänker att dom flesta inte är så intresserade av att "suga av".
    Tror inte att det är en åldersfråga. Vissa tycker helt enkelt det är äckligt med sperma i munnen, vissa tycker det funkar - och ett fåtal tycker om det.

Svar på tråden Att suga kuk