• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anonym (Man)
    Anonym (kuksugare) skrev 2013-10-20 22:36:08 följande:
    Hehe, nej han var inte konfirmand, men hjälpledare, konfirmerad två år tidigare.
    Jag har förövrigt runkat av hans jämnåriga kompis vid ett annat tillfälle, när vi delade säng med en annan. Hon sov, medan vi hade lite mysigt bredvid. 

Skulle han varit konfirmand hade det inte varit ok om du som ledare hade haft sex med honom. Frågan är om det är ok med en så mycket yngre hjälpledare? Var han erfaren sen tidigare? Det är väl också lite problematiskt om man i ett sådant sammanhang låter närhet och gemenskap övergå i sex. Jag dömer inte ut ert handlande, som säkert var skönt och häftigt för er båda, jag bara funderar kring att det inte är helt oproblematiskt.
  • Anonym (cock-lover =))

Jag verkligen ÄLSKAR att suga kuk!!!!! 

• Anonym (cock-lover =))

Min fantasi är ett bli tagen av två unga killar samtidigt och suga kuk samtidigt =)

• feb1974
    Anonym (cock-lover =)) skrev 2013-10-21 18:27:49 följande:

Min fantasi är ett bli tagen av två unga killar samtidigt och suga kuk samtidigt =)

Vem är du då? Kille/tjej? Ung/gammal?
    Hur vill du att det ska gå till? 
  • Anonym (kuksugare)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-21 09:23:42 följande:

Skulle han varit konfirmand hade det inte varit ok om du som ledare hade haft sex med honom. Frågan är om det är ok med en så mycket yngre hjälpledare? Var han erfaren sen tidigare? Det är väl också lite problematiskt om man i ett sådant sammanhang låter närhet och gemenskap övergå i sex. Jag dömer inte ut ert handlande, som säkert var skönt och häftigt för er båda, jag bara funderar kring att det inte är helt oproblematiskt.
    Eftersom vi båda två är hjälpledare och inte anställda av församlingen så är det okej. De riktlinjer vi har är att ledare (anställd som tex präst, diakon eller pedagog - anställd mao) inte får ha förhållanden med hjälpledare eller konfirmander, hjälpledare bör inte inleda förhållanden med konfirmander. Hjälpledare får dock vara tillsammans med varandra, men bör då hålla sin relation diskret i konfirmandsammanhang och inte låta det privata gå ut över "jobbet".
    Var vårt handlande oproblematiskt? Tja, jag vet inte. Tror inte det blir några större problem, vi var båda överens om innan att det här var en engångsgrej som inte kommer leda vidare till något typ av förhållande. Däremot inte sagt att det inte kan hända något liknande igen, men det är en rent sexuell relation för oss båda, vilket vi gjorde helt klart innan något hände. 
  • carlf
    Anonym (kuksugare) skrev 2013-10-21 22:30:15 följande:
    Eftersom vi båda två är hjälpledare och inte anställda av församlingen så är det okej. De riktlinjer vi har är att ledare (anställd som tex präst, diakon eller pedagog - anställd mao) inte får ha förhållanden med hjälpledare eller konfirmander, hjälpledare bör inte inleda förhållanden med konfirmander. Hjälpledare får dock vara tillsammans med varandra, men bör då hålla sin relation diskret i konfirmandsammanhang och inte låta det privata gå ut över "jobbet".
    Var vårt handlande oproblematiskt? Tja, jag vet inte. Tror inte det blir några större problem, vi var båda överens om innan att det här var en engångsgrej som inte kommer leda vidare till något typ av förhållande. Däremot inte sagt att det inte kan hända något liknande igen, men det är en rent sexuell relation för oss båda, vilket vi gjorde helt klart innan något hände. 
    du låter sjukt mysig. ska vi?;)
  • Anonym (Man)
    Anonym (kuksugare) skrev 2013-10-21 22:30:15 följande:
    Är det ok för konfirmander att ha sex med varandra? Om de är ett etablerat par? Tillfälligt? Om inte, är det för att det är principiellt fel, för att de är för unga eller för att det inte passar in i lägermiljön? Ser ni nån motsättning mellan ert handlande och det som församlingen försöker lära ut till konfirmanderna om sex?
  • Anonym (kuksugare)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-22 08:34:07 följande:
    Är det ok för konfirmander att ha sex med varandra? Om de är ett etablerat par? Tillfälligt? Om inte, är det för att det är principiellt fel, för att de är för unga eller för att det inte passar in i lägermiljön? Ser ni nån motsättning mellan ert handlande och det som församlingen försöker lära ut till konfirmanderna om sex?
    Vi lägger oss inte i konfirmandernas relationer eller sexliv. Har aldrig varit med om att komma på konfirmander med att ha sex, men antar att om vi skulle komma på dem under tex ett läger så skulle vi kanske prata med dem om att det kanske inte passar sig i lägermiljö, men det beror nog på hur det gått till, var det i det allmänna sovutrymmet, inlåsta på toaletten eller såvidare.
    Nu har vi inte talat med konfirmanderna om sex och samlevnad än, men upplever att vi inte direkt predikar sexualmoral till dem, utan mer talar om respekt för varandra och varandras sexualitet. Att man ska vara rädd om sig själv och andra.
  • Anonym (kuksugare)
    carlf skrev 2013-10-21 22:41:58 följande:
    du låter sjukt mysig. ska vi?;)
    Haha, kanske det, vad är du för en typ?
  • carlf
    Anonym (kuksugare) skrev 2013-10-22 11:00:13 följande:
    Haha, kanske det, vad är du för en typ?
    det ska du få reda på om du skickar mig ett mail här;)
Svar på tråden Att suga kuk