• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anonym (Man)
    Gnaget79 skrev 2013-12-03 01:54:11 följande:
    Avsugning är bland det bästa som finns. Det visuella är minst lika viktigt som känslan av själva avsugningen. Är mycket svårt att beskriva hela upplevelsen med ord men den är fantastisk. Tror inte någon kille tackar nej till en avsugning förutom då någon slags viljelös hunsad liten "hen"-man som tror att han kränker kvinnan på något sätt och därför bidrar till något slags kvinnoförtryck.

Jag vet inte om jag ska känna mig träffad av det där. Min fru vill inte suga och jag har accepterat det. Jag tycker att en kvinna inte ska behöva göra det om hon inte vill. Med en tidigare kille gjorde hon det trots att hon inte ville, så hon är tacksam att inte behöva nu. Är det så där fantastiskt som du säger är det förstås en stor brist att gå miste om det. Men om man aldrig har prövat är det kanske lättare att avstå än om man är van att bli avsugen.
  • Anonym (Kricke)

Suger och sväljer. Är man själv och gillar själv att bli avsugen.

• Liberatated
    Nancygirl skrev 2013-12-10 11:07:23 följande:

Suger och sväljer

Nice

Ta hand om min
  • lejon 789
    Nancygirl skrev 2013-12-10 11:07:23 följande:
    Suger och sväljer
    Och jag kan inte fatta varför det är ännu skönare när du får mig att spruta i munnen och sedan sväljer.....
    Men det är sjuuuukt skönt.....
  • Nancygirl
    lejon 789 skrev 2013-12-10 11:16:36 följande:
    Och jag kan inte fatta varför det är ännu skönare när du får mig att spruta i munnen och sedan sväljer.....
    Men det är sjuuuukt skönt.....
  • LisaLättfot

Tror det är en generationsfråga.
    Finns det någon kvinna under 60 idag som INTE suger?
    Det hör liksom till sexlivet att man även har oralsex.

• wilhelm50

Älskar att läsa, om era avsugningsberättelser tjejer blir så kåt, har tyväär ingen tjej som suger av mig, så jag kollar mycket på nätet när tjejer suger av killar så jävla sexiga bilder framför alll deepthtoat tycker jag är så sexigt,

• Liberatated
    LisaLättfot skrev 2013-12-10 11:43:30 följande:

Tror det är en generationsfråga.
    Finns det någon kvinna under 60 idag som INTE suger?
    Det hör liksom till sexlivet att man även har oralsex.

Det finne dessvärre kvinnor under 60 som inte suger
Svar på tråden Att suga kuk