• Anonym (?)

Att suga kuk

Gör du det? Om ja, hur ofta? Sväljer du?
    Om nej, varför inte?

Och till er män... Är det viktigt för er att er partner suger av er?

Jag själv gör gärna det, min sambo älskar det och blir extra kåt då.. han skulle nog inte vilja vara tillsammans med någon som inte vill göra det. Jag njuter och tycker om att göra det, eftersom jag vill att han ska få all njutning han kan få och jag älskar, och blir själv kåt, när han blir det!
  • Svar på tråden Att suga kuk
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sug ej svälj) skrev 2013-12-10 14:26:24 följande:
    Suger gärna men sväljer helst inte. Nu när jag är gravid gör jag det garanterat inte.
    Varför? För att det smakar starkt och jag får kväljningar, just nu skulle jag dessutom verkligen kräkas och gissar att det inte skulle uppskattas

Men suga är härligt! Gillar när han håller mig i håret samtidigt.

Är det bara sväljandet som är obehagligt eller tar du det inte i munnen överhuvudtaget?
  • Anonym (Nope)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 14:14:58 följande:
    Problemet är att partnerönskelistan har massor av olika punkter, kanske typ ett par hundra. Och det finns ju liksom vissa punkter som är betydligt viktigare än oralsex. Problem not solved, sorry. Du lär nämligen aldrig hitta en partner som stämmer in på allt till 100%. (Även om vissa hävdar motsatsen, men då handlar det nog om nyförälskade.)

Men jag snackar ju om sugproblemet. Inte ALLA aspekter såklart. För vi pratade väl om just oralsex här.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 14:15:31 följande:
    Det är klart. Men det är svårt att få en sådan matchning. Dels väljer man inte partner bara efter viljan till oralsex och dels tror jag att det är en obalans, så att det är betydligt flera kvinnor än män som inte vill ha oralsex. Nästan alla män vill bli sugna, men det finns många kvinnor som inte vill göra det. Där är grundproblemet och det finns ingen bra lösning. I vårt fall ha jag gett mig och har aldrig blivit sugen, men jag tror att i de flesta fall så är det kvinnan som ger sig och suger trots att hon inte vill.

Det är väl inget svårt. Män gillar ju när kvinnor är raka. Jag säger tidigt i förhållandet att om han inte kan leva utan oralsex så kanske vi inte borde ses mer. Och då hittar han en sugvänlig tjej och jag slipper sura miner i framtiden. Problem solved igen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 15:58:50 följande:

Det är väl inget svårt. Män gillar ju när kvinnor är raka. Jag säger tidigt i förhållandet att om han inte kan leva utan oralsex så kanske vi inte borde ses mer. Och då hittar han en sugvänlig tjej och jag slipper sura miner i framtiden. Problem solved igen.

Men de "sugvänliga" tjejerna räcker inte till åt alla män som vill bli sugna.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 16:01:35 följande:
    Men de "sugvänliga" tjejerna räcker inte till åt alla män som vill bli sugna.

Tycker det verkar vara tvärtom. Massor av tjejer som skryter om att de minsann ääälskar att suga och svälja och att de som inte gör det är stela i sängen. Så det verkar ju krylla av sugtjejer.
  • Anonym (Nope)

Finns ett ställe jag suger på förresten. I duschen! Då är det helt ok. Känns rent och fräscht.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:06:03 följande:

Tycker det verkar vara tvärtom. Massor av tjejer som skryter om att de minsann ääälskar att suga och svälja och att de som inte gör det är stela i sängen. Så det verkar ju krylla av sugtjejer.

Jo säkert finns det massor. Men de som i likhet med dig inte vill är ändå rätt många. Och eftersom nästan alla män vill bli sugna, blir det ändå en "brist".
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:07:08 följande:
    Finns ett ställe jag suger på förresten. I duschen! Då är det helt ok. Känns rent och fräscht.

Ok, där finns det en säkerhetsventil då. Vill mannen duscha ofta?
  • Anders 386
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 15:58:50 följande:

Skitenkelt alltså. Hitta en tjej som suger så är resten fixat eller?? Tror du alltså att första bästa tjej som gillar att suga av är din perfekta livspartner? SkrattandeSkrattande  Du har nog en något förenklad syn på livet....
  • Anonym (Nope)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 16:13:46 följande:
    Skitenkelt alltså. Hitta en tjej som suger så är resten fixat eller?? Tror du alltså att första bästa tjej som gillar att suga av är din perfekta livspartner?   Du har nog en något förenklad syn på livet....

Du kan säkert hitta en bra tjej som vill suga av dig. Det händer säkert väldigt ofta ute i världen. Ragga nån här i tråden vettja. Merparten verkar suga här ????
Svar på tråden Att suga kuk