Inlägg från: Stormvind |Visa alla inlägg
  • Stormvind

Ni är så djävla töntiga som anser ev SD röstare är rasister.

Skärp er för fan och om ni mot all förmodan har rätt kommer ni bli lynchade av alla rasister i sveriges tredje största parti.

• Stormvind
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-15 14:17:45 följande:
    Jag tror nog Digge m.fl. har rätt också i att många har svårt för SD eftersom (för) många av deras nätfans är sådana jubelidioter.

Och jag tror inte på detta alls, det finns definitivt vokala idioter som anser SD är deras hemparti. Men det är knappast någon skillnad från övriga partier.
  • Stormvind
    Philipsson skrev 2014-01-16 09:16:31 följande:
    Har du källa på att Sd har sagt att nationalismen uttrycker "svenska värderingar"?
    Nihka har inga källor och hon anser att hon inte heller behöver tillhandahålla några. Läser du tidigare i tråden så var hennes argument järnrörsskandal tills hon nyligen hittade på något annat eftersom ingen reagerade på järnrör längre.

• Stormvind
    nihka skrev 2014-01-16 19:50:13 följande:

Trevligt att ett så nytt nick är så välunderättat om mina tidigare inlägg. Jag har tydligen gjort intryck på dig. Vill du ha min autograf?

Men du behöver inte föra min talan. Numer får kvinnor tala för sig själva, det är nya tider och det är bara för farbror att haka på! Inte anser jag att jag inte behöver tillhandahålla några källor.

Jepp järnrörsskandalen är en alltid lika aktuell följetong. Den har SD fortfarande inte städat upp. De involverade bråkar om den ännu och SD ser till att hålla järnrörsgängsmedlemmar i sysselsättning.

Tydligen ska det inte straffas utan belönas när man beter sig:
    www.sydsvenskan.se/sverige/kvar-trots-jarnror.../

Här ser man när de beter sig:
    www.expressen.se/nyheter/almqvist-och-ekeroth.../

Och här när Ekeroth fortsätter att bråka:
    www.resume.se/nyheter/media/2013/12/11/ekroth.../

Digestive, Nytt på vilket sätt? Gör en sökning på forumet så kanske du kan se att mitt nick inte är speciellt nytt.

• Stormvind
    nihka skrev 2014-01-16 20:42:09 följande:
    Fast nu pratade jag om tråden. Nytt nick i tråden. Du halkade in här i förrgår medan jag och en del andra har pratat på här sedan oktober i fjol, men det är trevligt att du håller dig särskilt underrättad om innehållet i mina inlägg.

Fortsättningsvis håll dig gärna till vad det står där om du ska kommentera vad som står där och fabulera inte ihop annat. Vänligen.
    Jag har läst tråden. Men man undrar om du gjort det samma eftersom du skriver samma sak sida efter sida.
  • Stormvind
    sjuttiofemman skrev 2014-01-19 15:55:13 följande:

Nja, Säpo gjorde en anmälan så får åklagare bedöma om brott begåtts.
    Men bra om han blivit diskriminerad så kanske han kan känna in hur invandrare har det i samhället.
    Men Ekeroth är inte världens mest pålitliga person, ljuger och smiter undan när han gör bort sig. Jag har inga förutfattade meningar om denna händelse eller tar parti i förväg. Kanske något att lära dig av?
    "Men bra om han blivit diskriminerad" ???

Det är fantastiskt att dessa frihetskämpar som dig som står för rättvisa och omtanke visar sig vara de värsta svinen själva.
  • Stormvind
    Naranjos skrev 2014-01-19 18:00:51 följande:
    Ekeroth har INTE anmält krogen för diskriminering. Det är SÄPO som gjort det. Ekeroth kommer att anmäla för förtal (och bör vinna med SÄPO som vittnen om inte den hittills påhittade kvinnan skulle dyka upp).

kentekeroth.se/2014/01/19/om-nosh-chows-logne.../
    Självklart är det krogen som gjort fel, det råder inga som helst tvivel om den saken det finns dessutom bilder på säkerhetsvakten som berns hävdar inte är deras diskuterar och avvisar honom.

Jag har aldrig tidigare hört talas om att SÄPO anmält någon heller och tvivlar på att de ens skulle överväga göra det om det inte vore för det fanns starka belägg för att något gått felaktigt till.

Att det sedan sitter folk som sjuttofemman och tycker det är bra att folk blir diskriminerade (Det är tydligen iallafall bra när det gäller vissa som blir det) är katastrofalt beteende.
  • Stormvind
    Errol Flynn skrev 2014-01-19 15:53:29 följande:
    Varför tror du att det är samma person? Finns inget som tyder på det tycker jag.
    Det gör jag inte, jag läste enbart tidigare i tråden och då höll berörd person på att bemöta andra på det sättet.
  • Stormvind

Angående restaurangen så är det också roligt att de inte har en enda anställd och därför nu även är misstänkta för att använda sig av svart arbetskraft.

www.allabolag.se/5567252522/Berns_Nosh_and_Chow_AB

Och SÄPOs anmälan grundas uppenbarligen på hans livvakters vittnesuppgifter, vilket uppenbarligen krogen inte uppfattat. Det är sannolikt även denna eller dessa som tagit de bilder som finns där Ekeroth blir utslängd.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?