Epilog skrev 2014-01-31 20:50:46 följande:
Absolut inte, det är vad vad lågintelligenta journalister, sjuklöverpartister och politiskt korrekta nollor betraktar som rasism. Dessa för samhället värdelösa plankton har till skillnad från normala människor 21 kromosompar istället för 23 kromosompar.
Då normen är det sjuka, då är vi illa ute.
En bra start är ignorans emot dessa mörka element. Tex emot knallkorkar som kallar sig för "antirasister" "feminister" "journalister" "genuspedagoger" eller personer som allmänt verkar ha vänsterextrema åsikter.
Enligt europeiska mått är alla utom M och bitvis SD vänsterextremister, i USA skulle lätt moderaterna klassas som vänster. En indikation på att att saker och ting gått överstyr i vårt tidigare fina land fyllda av fina jämställdistiska och innovationsrika vikingar.
Det är dags att vi börjar kallar saker vid deras rätta namn, då fullblods-stalinister som Martin Shibbye sitter och gottar sig i TV-soffor, ja då jävlar sjunger vi på sista versen och ett stort mått av ansvar behövs för att normalisera riket.
Do your work!
Ja jag vet inte vilket parti man ska rösta på egentligen... Jag är personligen ganska filantropisk i naturen men jag vill samtidigt inte bli utnyttjad vilket jag tycker är fallet idag vad det rör Sverige.
Framförallt känner jag en stor skuld till de tidigare generationerna som fått oss dit vi är idag och jag vet inte varför men på 70 talet blev det tydligen något fel, en hel generation som inte lärde sig uppfostra barn, som inte förstår sig på grundläggande ekonomi osv.
Och där tycker jag SD fyller en funktion som övriga partier saknar, att ansvar sedan ska misstolkas som rasism eller främlingsfientlighet är skrämmande i mitt tycke. Men medans detta kanske är utvecklingen som är idag så är jag inte orolig för framtiden, jag drar mitt strå till stacken och kommer känna mig nöjd över de val jag gör även om de inte faller ut som jag önskar... För jag tror ändå att i längden så kommer intelligensen segra även om de sinnesbedövade vrålar mest, men det gör de även på psykavdelningar och deras inflytande är ju inte så stort när väl allmänheten fattat sin opinion.