• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Philipsson
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 14:29:30 följande:
    Wow, ironi är inte din paradgren va? Också republikan, och poängen är just att SD hyllar knugen men vill sätta dit alla andra som de påstår lever på samma vis. Så koherensen är det SD du ska kräva av.
    Det är inget konstigt att man vill undvika att folk utnyttjar välfärdssystemen, oavsett ursprung/etnicitet.

Du verkar ju bara ha problem med att kungahuset gör det, men tycka att det är okej när andra gör det.

En smula koherens, tack.
  • Svt
    sjuttiofemman skrev 2014-11-26 09:22:35 följande:
    Ja att svara på såna frågor är "stating the obvious", speciellt efter Sd´s motioner om särlagstiftning för "invandrare".
    Nån som är sugen på att svära sin trohet till kungen och nationen? En nation är enligt ne.se likställt med härstamning, börd, folkstam. Vad är det för folkstam som Sd syftar på? Har Sd lyckats sortera ut några människor som de anser vara "den svenska stammen"?

Bara undrar, den kung som alla som uppehåller sig i Sverige ska svära trohet till är gift med en invandrare (ve och fasa!!!!! Sd rasar!!!!) vilket gör barnen till dessa två också till invandrare enligt Sd. Så vi ska alltså svära trohet till några "invandrare" eftersom kungen inte lär regera i all evighet? Cool

Alltså det där partiet är ju patetiskt.
    Det patetiska är mest de fjunigt underbyggda rasteorier som ni SD-hatare konstant kommer med. Men så är ni ju inte politiskt medvetna eller insatta. Men ändå ska ni föra debatten som att någon skulle gå på det.
  • Philipsson
    Svt skrev 2014-11-26 14:35:01 följande:
    Man hoppas på det. MP är direkt skadliga för Sverige och bör hållas bortom inflytande.
    Det har du helt rätt i. Jag tror de flesta har insett det vid det här laget. T.o.m. en del av dem som röstade på partiet.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-26 14:34:03 följande:
    Förlåt. Antar det bara är du och dina gelikar som får hata lite här. Förstod att det var så.
    Nja, strålningen som du tar emot när du får uppenbarelser om att jag hatar och andra kastar gatsten den saknar relevans för verkligheten. Men det är inte mycket att orda om detta, SD är ju ockult sekt i mångt och mycket.

Jag tycker faktiskt att det är betydligt allvarligare när du inte fått blöjan bytt och den börjar läcka, det blir så brunt då - som i inlägget jag citerar där du går till storms mot juden Aschelberg, d v s Robert Aschberg
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

-------------------------------------------------------------------

Ved du förresten om det är mycket vanligt inom SD-sekten att man grymtar om judemedia och juden Aschelberg?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2014-11-26 14:35:29 följande:
    Det är inget konstigt att man vill undvika att folk utnyttjar välfärdssystemen, oavsett ursprung/etnicitet.

Du verkar ju bara ha problem med att kungahuset gör det, men tycka att det är okej när andra gör det.

En smula koherens, tack.
    Har du hakat upp dig? Läs vad jag skriver istället för att hitta på.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-26 14:47:02 följande:
    Nja, strålningen som du tar emot när du får uppenbarelser om att jag hatar och andra kastar gatsten den saknar relevans för verkligheten. Men det är inte mycket att orda om detta, SD är ju ockult sekt i mångt och mycket.

Jag tycker faktiskt att det är betydligt allvarligare när du inte fått blöjan bytt och den börjar läcka, det blir så brunt då - som i inlägget jag citerar där du går till storms mot juden Aschelberg, d v s Robert Aschberg
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.

Ved du förresten om det är mycket vanligt inom SD-sekten att man grymtar om judemedia och juden Aschelberg?
    Så det är okej att vi meningsmotståndare får lite andrum mellan dina tentakler, strålkärringar och sektuppenbarelser?

För så lät det inte i det inlägg jag svarade på.
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-26 14:47:02 följande:

Varför citerar du det inlägget på varje sida? Om du känner dig så kränkt, gör en signatur av det. Så kanske jag kan hjälpa några här inne med världsbilden.
  • oOOo  oOOo
    Svt skrev 2014-11-26 14:59:39 följande:
    Varför citerar du det inlägget på varje sida? Om du känner dig så kränkt, gör en signatur av det. Så kanske jag kan hjälpa några här inne med världsbilden.
    Hen har väl hakat upp sig. Inte första gången
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-26 14:59:39 följande:
    Jag tycker det är kännetecknande för den sverigedemokratiska kulturen - och ett alldeles utmärkt exempel på hur främmande den kulturen är för oss svenska och svenska tänkesätt. Juden Aschelberg och judemedia!
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-11-26 15:07:45 följande:
    Jag tycker det är kännetecknande för den sverigedemokratiska kulturen - och ett alldeles utmärkt exempel på hur främmande den kulturen är för oss svenska och svenska tänkesätt. Juden Aschelberg och judemedia!
    Varför förklarar du istället inte vad det är som gör dig så upprörd?

Tycker du att man inte får säga ordet j.de, eller att våra stora mediabolag inte ägs, styrs eller drivs av j.dar?

Men ja, fortsätt spamma du. Det borde väl man bli avstängd för om något?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?