• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Rataxes
    FL - För helvete! En Ignore-funktion tack!

If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • UniqueSnowflake
    Rataxes skrev 2014-02-22 20:17:34 följande:
    FL - För helvete! En Ignore-funktion tack!
    Har jag bett om länge...
    ~thorn in your side~
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 19:47:34 följande:
    Du tycker alltså inte att historien ska återupprepa sig? Typ det som hände i Bosnien då mångkulturen slutade i inbördeskrig?

Det låter bra, då förutsätter jag att du aldrig någonsin igen röstar på något av sjuklöverpartierna som förespråkar massinvandring och evolutionärt omöjlig mångkultur.

Tack!, Nu när du är en ädel och ansvarsfull Sverigedemokrat känner jag mig lite tryggare faktiskt

(mitt barn kommer inte må bra av ett mångkulturellt samhälle)
    Att din färgblindhet förhindrar dig att se att jag verkligen är röd förhindrar inte mig ifrån att avundas din förmåga att kunna förenkla sanningen. Missförstå mig rätt nu, dina drömmar är nog en förebild för oss alla...
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • Velouria

Hahah, jag älskar när de uttalade rasisterna visar sitt gristryne. Det blir med ens mycket roligare då. Jag hoppas verkligen inte att FL raderar deras inlägg.

Vem var det förresten som blev rädd för ett par bilder som visade någon som sköt på en bild av Åkesson och menade att det endast var detta som exemplifierade demokratiförakt och att det var detta som skulle ge konsekvenser för framtiden? Vad säger du nu när du läser de senaste rasistinläggen (t.ex. att någon som är röd ska dö och något lamt "negerskämt") ? Att de är helt i demokratisk linje? Drömmer

Mother cake
  • Audhild01

Politisk härdsmälta skrev 2014-02-21 23:23:21 följande:
    Hatet och demokratiföraktet växer tyvärr dag för dag och tar sig ständigt nya obehagliga uttryck. Utvecklingen är otäck. Jag är allvarligt oroad för följderna.

Ja, det där är otäckt. Jag tänker, att även om dom som har gått ut med de här bilderna bara menar det symboliskt eller som ett dåligt skämt, så kan det ju finnas "duktiga idioter" som tar det på allvar. Som tror att de gör en god gärning om de sparkar ner en Sd-politiker eller skjuter Åkesson. Det är livsfarligt!
  • Audhild01
    Audhild01 skrev 2014-02-22 21:33:58 följande:
    Ja, det där är otäckt. Jag tänker, att även om dom som har gått ut med de här bilderna bara menar det symboliskt eller som ett dåligt skämt, så kan det ju finnas "duktiga idioter" som tar det på allvar. Som tror att de gör en god gärning om de sparkar ner en Sd-politiker eller skjuter Åkesson. Det är livsfarligt!
    ...och nu kom inte de otäcka bilderna med, av någon anledning.
  • LadyInRed
    Velouria skrev 2014-02-22 21:23:33 följande:
    Hahah, jag älskar när de uttalade rasisterna visar sitt gristryne. Det blir med ens mycket roligare då. Jag hoppas verkligen inte att FL raderar deras inlägg.

Vem var det förresten som blev rädd för ett par bilder som visade någon som sköt på en bild av Åkesson och menade att det endast var detta som exemplifierade demokratiförakt och att det var detta som skulle ge konsekvenser för framtiden? Vad säger du nu när du läser de senaste rasistinläggen (t.ex. att någon som är röd ska dö och något lamt "negerskämt") ? Att de är helt i demokratisk linje? Drömmer
    Ett tomt skal av det jag brukar vara. Skuggor ur mitt liv hänger över mig.
    Hjälp mig nu, kom tillbaks. Låt mig äntligen få vila ut hos dig...

Rasister har tappat vad som är viktigt...
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Audhild01 skrev 2014-02-22 21:34:23 följande:
    ...och nu kom inte de otäcka bilderna med, av någon anledning.
    Har du vaknat nu igen. Vad bjuder du på ikväll? Negerbollar eller dill-kött?
  • Velouria
    LadyInRed skrev 2014-02-22 21:35:23 följande:

Nu hängde jag inte med...
    Mother cake
  • Audhild01

LadyInRed skrev 2014-02-22 21:35:23 följande:

Svar på tråden Varför hatar folk SD?