• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 10:08:26 följande:
    Varför? Jag blev bara så förvånad. Men kräks på du. Beach 2014.

Vaddå? Det är ju min upplevelse, sen om det är sant eller inte spelar ju ingen roll (Åkesson, 2014).
  • Quintus Zebra
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 09:57:31 följande:
    De behöver inte redovisa hudfärg. Ursprungsland räcker. Polacker kan vara vita som snö men efter alla ligor med bedrägerier och villainbrott så ska självklart alla kriminella polacker ut ur Sverige så fort som möjligt.

Varför är vitpixlande fel då? Varför publicerar Avpixlat bilder?
    She is eternal. Long before nations' lines were drawn. When no flags flew, when no armies stood. My land was born.
  • Errol Flynn
    Quintus Zebra skrev 2014-02-28 10:45:14 följande:

Varför är vitpixlande fel då? Varför publicerar Avpixlat bilder?
    Jag arbetar inte på redaktionen på Avpixlat så mina svar skulle inte stämma. Däremot var det någon som länkade till Hanne Kjöllers krönika där hon kritiserade Avpixlat för att inte skriva om den svenska våldtäktsmannen. Här är svaret:

avpixlat.info/2014/02/28/giertta-kjoller-och-hatsajten-avpixlat/

Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 10:52:46 följande:
    Jag arbetar inte på redaktionen på Avpixlat så mina svar skulle inte stämma. Däremot var det någon som länkade till Hanne Kjöllers krönika där hon kritiserade Avpixlat för att inte skriva om den svenska våldtäktsmannen. Här är svaret:

avpixlat.info/2014/02/28/giertta-kjoller-och-hatsajten-avpixlat/

För att inte läsa avpixlat så publicerar du många länkar därifrån.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-02-28 11:28:15 följande:

För att inte läsa avpixlat så publicerar du många länkar därifrån.
    Var har jag sagt att jag inte läser Avpixlat? Nu har du nog missförstått alldeles. Jag har ju till och med skrivit långa inlägg om att jag blivit åsiktsregistrerad pga mina kommentarer på Avpixlat. Vad var oklart?

• sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-02-28 11:36:00 följande:
    Var har jag sagt att jag inte läser Avpixlat? Nu har du nog missförstått alldeles. Jag har ju till och med skrivit långa inlägg om att jag blivit åsiktsregistrerad pga mina kommentarer på Avpixlat. Vad var oklart?

Kanske förväxlade dig och Philipsson, ni skriver så lika.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-02-28 11:48:24 följande:

Kanske förväxlade dig och Philipsson, ni skriver så lika.
    Må så vara. Dock läser jag inte Exponerat och Fria Tider då de oftast saknar källor. Jag läser alltid källorna och hittills har Avpixlat inte haft fel.
  • Errol Flynn

debatt.svt.se/2014/02/27/svik-inte-fororten-skiten-maste-fram/

Kommentar från artikeln:

Ska man få jobb måste man kunna producera ett värde som motiverar den lön man ska ha. Och har man ingen utbildning, inte talar språket osv, så kan man inte göra det. Då blir det inga jobb. I synnerhet inte i ett land som Sverige där vi har jättehöga krav på både utbildning och jättehög kostnad för att leva. Att ta emot stora grupper lågutbildade människor från kulturer som skiljer sig kraftigt från vår, är att döma dem till livslångt utanförskap. Jag förstår inte hur det kan ses som en god handling? Facit är ju framför oss. Det har ingenting med "invandrare" att göra, utan med att det krävs väldigt mycket för att kunna leva i ett IT-land som Sverige, jämfört med större delen av världen. Hur ska man kunna konkurrera med arbetslösa svenskfödda akademiker som analfabet eller med minimal utbildning och studievana?

• Cal XVI Gustf
    sjuttiofemman skrev 2014-02-28 09:38:05 följande:
     Samma sak som rednecks som lägger soc-pengar på vodka och slår sina ungar. Vart ska vi utvisa dem?
    USA? 
Svar på tråden Varför hatar folk SD?