Sessan78 skrev 2014-01-27 10:49:41 följande:
Jag är i v 14 och illamåendet har gett med sig till stor del, kommer dock tillbaka om blodsockret sjunker för mycket. Jag mådde jätteilla i början och ville absolut inte dricka kaffe men nu vill jag gärna ha en kopp på morgonen igen efter frukost. Jag är överlag ganska försiktig med mängden koffein och är noga med att inte överstiga rekommenderat intag / dag, även om jag dricker "koffein" (kaffe eller cola) varje dag.Även jag är väldigt känslig för dofter och matos och har jättesvårt att äta mat som luktar mycket. Det går liksom bara inte. Jag får kväljningar hela tiden, av allt möjligt. Även tandborstningen är en pina pga kväljningarna den framkallar. Börjar tro/inse att detta nog är något jag får dras med ett bra tag till.
Nu har jag kommit in i varm period, och då menar jag obehagligt varm. Det känns som om blodet kokar i mig. Så här hade jag när jag väntade dottern också men då kom det betydligt senare... Kan inte heller sova på nätterna för att jag är så kokande äckligt varm. Någon annan som upplevt/upplever samma?
Mitt illamående blev mkt bättre i v 15, men inte förrns nu, v17, kan jag borsta tänderna utan att kräkas

Så det går säkert över snart!