kajsamupp skrev 2014-01-23 21:43:39 följande:
Tack alla, för era tankar och värmande kramar. Nu är datum för begravning bestämt och kista och allt sånt. Känns overkligt, men jag vet att det känns lite bättre sen när den biten är över. Kaa: Men vad oprofessionellt det var av läkarna att inte riktigt ha koll. Hoppas i alla fall att du slipper ta bort den nu och att det håller sig lugn resten av graviditeten. Jag tror jag vill ha en till överraskning faktiskt, och inte ta reda på könet när det väl är dags för sånt. Jag är riktigt illamående nu och går runt med kväljningar titt som tätt, och måste käka konstant och mer än vanligt. Är inte sugen på kaffe längre.. Och jag känner hur det finns en vattenfylld ballong i magen, den liksom känns i vissa lägen och jag har en obehaglig skvalpande känsla.. Nästan obehagligt.. Tänkte jag skulle kunna fortsätta springa men det känns konstigt nu.
Jag mår också hemskt illa. Är sjukskriven för det just nu. Har fått Lergigan Comp utskrivet men jag har svårt att svälja tabletter så de hjälper ju föga :-/ Äter jag inte är jag illamående och äter jag så mår jag illa för det och det kommer upp igen. Så nu är det små mängder och sen ligga still och andas så det inte kommer upp. Som tur är är det lättare att få i sig vätska, dock i små mängder, så jag är inte uttorkad och behöver dropp. Ang. att vilja veta könet så ska vi ta reda på det den här gången har vi bestämt. Fjärde, och sista, graviditeten så det kan vara kul att veta för en gångs skull