• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • whattha

Hoppas på högre temp imorgon igen, eller iaf skippa ännu en sänkning. Ingen mensvärk. Men kanske hade äl vid senare tillfälle?

• Ztarduzt

Idag kom höjningen mer ordentligt, 8 dagar efter äl. Hoppas på nidblödning också men det är väl för mycket begärt.. :P

Efter att ha lekt lite med sekretet fick jag iallafall en säker äl, kom på att det är liten skillnad men inte mycket, så får ta det som det kommer :)

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt

Kan ju passa på att säga att jag inte orkat lägga in vissa saker tidigare, typ sex, flytningar osv. Då jag överförde all data från en annan app och bara tog tempen med mig :)

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • eagle87

Äntligen äl. :) tycker ni vi pricka in bra? Använde inga tester utan försökte bara köra varannan dag.

• Mira14
    eagle87 skrev 2014-12-27 14:14:14 följande:

Äntligen äl. :) tycker ni vi pricka in bra? Använde inga tester utan försökte bara köra varannan dag. phpinizx593901.jpg

Vad skönt, hopps det går vägen nu Ni ser ut att ha prickat in ÄL perfekt!
  • Ztarduzt
    Ztarduzt skrev 2014-12-26 12:31:28 följande:

Idag kom höjningen mer ordentligt, 8 dagar efter äl. Hoppas på nidblödning också men det är väl för mycket begärt.. :P

Efter att ha lekt lite med sekretet fick jag iallafall en säker äl, kom på att det är liten skillnad men inte mycket, så får ta det som det kommer :)

Idag gick tempen ner igen, till 36,04.. varför är den så hoppig? :/ 
  • Lillon
    Ztarduzt skrev 2014-12-27 17:19:08 följande:

Idag gick tempen ner igen, till 36,04.. varför är den så hoppig? :/ 

Helt normalt, kroppen har inte samma temp varje dag. Och den är fortfarande ovanför röda linjen vilket är bra! :)
  • Ztarduzt
    Lillon skrev 2014-12-27 19:13:10 följande:

Helt normalt, kroppen har inte samma temp varje dag. Och den är fortfarande ovanför röda linjen vilket är bra! :)

Okej, om den går under linjen igen då utan att mensen kommer, vad kan det tyda på?
  • Lillon
    Ztarduzt skrev 2014-12-27 19:30:35 följande:

Okej, om den går under linjen igen då utan att mensen kommer, vad kan det tyda på?

Förmodligen att mensen är på väg då inom kommande dagarna . Den borde inte gå ner mycket mer nu. Om den gör det så kan det betyda att du inte haft någon ägglossning.
  • Ztarduzt
    Lillon skrev 2014-12-27 19:53:53 följande:

Förmodligen att mensen är på väg då inom kommande dagarna . Den borde inte gå ner mycket mer nu. Om den gör det så kan det betyda att du inte haft någon ägglossning.

Det skulle inte förvåna mig, aldrig fått positivt äl-test så misstänker att jag inte har äl.. :/ har smärtor hela månaden i äggledarna men aldrig båda sidorna samtidigt, oftast i högra. får väl helt enkelt vänta och se vad som händer. BIM är ju ändå 2/1 så inte så himla länge kvar ändå..
Svar på tråden Tempar/Fertility friend