• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Ztarduzt

Vad räknas som creamy, watery och eggwhite? Idag hade jag flytningar med vitt i, skriver jag in eggwhite på FF blir ÄL streckad istället för heldragen..

Help?

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Reflexen
    Ztarduzt skrev 2014-12-31 00:50:23 följande:

Vad räknas som creamy, watery och eggwhite? Idag hade jag flytningar med vitt i, skriver jag in eggwhite på FF blir ÄL streckad istället för heldragen..

Help?

Eggwhite är genomskinliga och ser ut precis som äggvita, blir långa strängar mellan fingrarna om du provar.

Watery är bara vattniga, genomskinliga o inget kletiga.

Creamy ser ut som hudlotion.

Så dina med vitt i bör inte vara eggwhite iaf! När hade du din ÄL? Watery o eggwhite är ju två tydliga ÄL-tecken o gör att ff blir osäker på om ÄL är rätt utsatt.
  • Lillon
    Iskristall skrev 2014-12-31 10:42:49 följande:

Gott nytt år!

Här kom mensen här på morgonen

Samma här. Gott nytt år! Nya tag 2015 :)
  • Iskristall
    Lillon skrev 2014-12-31 10:58:30 följande:

Samma här. Gott nytt år! Nya tag 2015 :)

Fick du också mens som nyårspresent!? Trist. Men som sagt nytt år, nya tag. Jag hoppas jag slipper vänta ett helt år till bara.
  • Lillon
    Iskristall skrev 2014-12-31 11:04:26 följande:

Fick du också mens som nyårspresent!? Trist. Men som sagt nytt år, nya tag. Jag hoppas jag slipper vänta ett helt år till bara.

Japp, har dessutom feber så känner mig rätt ynklig haha.. Jaja inte mycket man kan göra. Får hoppas vi plussar nu i början av 2015 :) kram
  • Iskristall
    Lillon skrev 2014-12-31 11:15:12 följande:

Japp, har dessutom feber så känner mig rätt ynklig haha.. Jaja inte mycket man kan göra. Får hoppas vi plussar nu i början av 2015 :) kram

Ja det får vi göra! Krya på dig! Kram
  • Ztarduzt
    Reflexen skrev 2014-12-31 09:02:06 följande:

Eggwhite är genomskinliga och ser ut precis som äggvita, blir långa strängar mellan fingrarna om du provar.

Watery är bara vattniga, genomskinliga o inget kletiga.

Creamy ser ut som hudlotion.

Så dina med vitt i bör inte vara eggwhite iaf! När hade du din ÄL? Watery o eggwhite är ju två tydliga ÄL-tecken o gör att ff blir osäker på om ÄL är rätt utsatt.

Okej, Blanding mellan creamy och eggwhite igår, haft blandning watery/eggwhite sedan äl isåfall som var den 18/12..förstår ingenting av mina flytningar.. Har haft lösa småkladdiga genomskinliga flytningar och nu igår var det liksom vita inslag.. Tycker inget stämmer in riktigt..
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Reflexen
    Ztarduzt skrev 2014-12-31 11:44:55 följande:

Okej, Blanding mellan creamy och eggwhite igår, haft blandning watery/eggwhite sedan äl isåfall som var den 18/12..förstår ingenting av mina flytningar.. Har haft lösa småkladdiga genomskinliga flytningar och nu igår var det liksom vita inslag.. Tycker inget stämmer in riktigt..

Hmm, det låter ju inte som om dina flytningar tänker följa standardmönstret.., vad trist! Svårt när man inte kan tyda tecknen!

Kommer inte ihåg, men hade du testat m ÄL-test? Det verkar ju som om du kan behöva så många parametrar som möjligt för att få koll på ÄL.

Inget positivt gravtest heller? En graviditet kan ju också göra flytningarna annorlunda.

Hoppas det ordnar sig snart!!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend