• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Snobi
    eagle87 skrev 2014-12-29 12:06:48 följande:

Hmmm ngn kommentar?

Wow! Ser verkligen ut som en implantationsdipp! Iofs ganska tidigt, men inte för tidigt väl? Håller tummarna!
  • Ztarduzt

Upp och ner! ^^

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt
    eagle87 skrev 2014-12-29 12:06:48 följande:

Hmmm ngn kommentar?

Håller med snobi, hoppas hoppas! :)
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Iskristall

Min temp tog skutt neråt idag. Ser att mensen är på väg genom tempen Blev inget för mig denna månad heller med andra ord, nu är det bara att vänta på mensen.

• eagle87
    Iskristall skrev 2014-12-29 13:38:00 följande:

Min temp tog skutt neråt idag. Ser att mensen är på väg genom tempen smile4.gif Blev inget för mig denna månad heller med andra ord, nu är det bara att vänta på mensen.

Hur mycket gick den ner?
  • eagle87
    Snobi skrev 2014-12-29 12:19:57 följande:
    Wow! Ser verkligen ut som en implantationsdipp! smile1.gif Iofs ganska tidigt, men inte för tidigt väl? Håller tummarna!
    Hoppas oxå :) kollade igenom galleriet på ff o såg en del me dipp så tidigt:) hur går de för dig?
  • whattha

Så här ser det ut nu. Försökte köpa test idag men dom hade slut så får köpa imorgon. Hoppas verkligen men är på nått sätt beredd på minus.
  • Snobi
    eagle87 skrev 2014-12-29 13:45:35 följande:

Hoppas oxå :) kollade igenom galleriet på ff o såg en del me dipp så tidigt:) hur går de för dig?

Jag är på cd 7 så det är helt ospännande Ska försöka få tag på min gyn idag och se vad han säger om fortsättningen.
  • Snobi
    whattha skrev 2014-12-29 15:27:28 följande:

Så här ser det ut nu. Försökte köpa test idag men dom hade slut så får köpa imorgon. Hoppas verkligen men är på nått sätt beredd på minus.

Ser bra ut! Har du tagit blodprov för att kolla om du hade äl?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend