• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Ztarduzt
    Reflexen skrev 2014-12-31 12:28:19 följande:

Hmm, det låter ju inte som om dina flytningar tänker följa standardmönstret.., vad trist! Svårt när man inte kan tyda tecknen!

Kommer inte ihåg, men hade du testat m ÄL-test? Det verkar ju som om du kan behöva så många parametrar som möjligt för att få koll på ÄL.

Inget positivt gravtest heller? En graviditet kan ju också göra flytningarna annorlunda.

Hoppas det ordnar sig snart!!

Nah dom verkar vilja göra allt detta svårare än nödvändigt..

Jag kan testa med äl-test en hel månad och får som mest ett svaaagt streck som knappt syns, så enligt testen har jag inte ens äl vilket definitivt försvårar hela processen..

Gjorde test imorse, BIM 2/1, (15 dagar lutealfas tydligen) men negativt.. Börjar bli liite less att allt går emot en och gör allt mycket svårare.
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Reflexen

Ztarduzt;

Just, ja. Så var det med testerna. Din kurva ser iaf ut att ha två tydliga tempnivåer, så förhoppningsvis har ju ff satt ut ÄL rätt iaf! Hoppas på plus om någon dag nu!

• Ztarduzt
    Reflexen skrev 2014-12-31 13:18:53 följande:

Ztarduzt;

Just, ja. Så var det med testerna. Din kurva ser iaf ut att ha två tydliga tempnivåer, så förhoppningsvis har ju ff satt ut ÄL rätt iaf! Hoppas på plus om någon dag nu!

Jag hoppas verkligen att jag bara har lågt hormon och att plusset kommer några dagar efter BIM! Hade varit så mysigt med ett plus och September-bebis :)
    Jag hoppas kurvan kan hålla sig där den är, den får gärna hoppa så länge den håller sig över strecket ;) Lite tråkigt att jag började tempa först denna månad, så har ju inget att jämföra min temp med :/ 
  • whattha

Hjälp! Kan någon vänlig analysera åt mig. Vad ser ni? Har jag kanske inte haft någon äl?

• Ztarduzt

Idag föll tempen så den ligger exakt på strecket. BIM imorrn så känns väldigt kört tyvärr. Nya tag nästa månad och sikta på oktober-bebis! :)

• Petto 83

Nu börjar det bli spännande här.får alltid mens 14 dagar efter äl. Får ge det någon dag till innan jag testar för säkerhets skull :)

• hondendär345

Kan man ha äl trots att man inte får positivt på äl-tester?

Livmodertappen sitter så högt att jag inte längre når öppningen och den är mjuk. Har dessutom ordentligt mycket äl-flytningar. Har haft sen3-4 dagar men det är som mest nu.

Är på dag 16 i cykeln och en cykel på 26-29 dagar. Fick tidigt mf senaste mensen (17/12)

Testerna var nästan positivt dag 9-10 och sen nu dag 15-16. Alla andra tecken tyder på äl förutom stickorna..

Har somnat och vaknat ojämnt nu under jul-ledigheten så tempen litar jag inte på riktigt heller..

• eagle87

Är min temp för låg för att ja skulle kunna vara gravid? Känns som om de som plussat har legat högt över coverline?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend