• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen

Zora: håller med Ann. Infogar min kurva från mitt plus i maj. Som du ser så hoppade min mycket innan jag plussade!

• Zora
    AnnC skrev 2014-10-12 12:11:56 följande:

Har du tagit nåt grav test zora?? När jag plussade med första barnet dippade tempen dagen innan jag plussade. Så just det behöver ju inte betyda att det är kört!

Nej har inte tagit något test. Inväntar Bim imorgon och om mensen mot förmodan håller sig borta tar jag ett test på tis eller onsdag. Hoppas gör jag ju, men med tanke på att äl var två dagar efter sista myset, tempen som dippat och typisk mensvärk så är inte oddsen så bra..
  • AnnC
    Zora skrev 2014-10-12 14:08:12 följande:
    Nej har inte tagit något test. Inväntar Bim imorgon och om mensen mot förmodan håller sig borta tar jag ett test på tis eller onsdag. Hoppas gör jag ju, men med tanke på att äl var två dagar efter sista myset, tempen som dippat och typisk mensvärk så är inte oddsen så bra..
    Fast jag tycker det låter lovande, imponerad över alla som lyckas hålla sig från test tills bim passerat haha.

"Mensvärk" känner man ju även när man är gravid. Hoppas!
  • Zora
    AnnC skrev 2014-10-12 14:57:11 följande:

Fast jag tycker det låter lovande, imponerad över alla som lyckas hålla sig från test tills bim passerat haha.

"Mensvärk" känner man ju även när man är gravid. Hoppas!

jo jag minns att med dottern trodde jag hela tiden mensen skulle komma. Hon var inte planerad och jag tog ett test först 1 eller om det tom var 1,5 v efter Bim ja ja.. Vi får se imorgon. Mensen brukar vara punktlig 14 dagar efter Äl.
  • Zora
    AnnC skrev 2014-10-13 09:50:02 följande:

Hur går det zora och reflexen?

Tempen har sjunkit till samma nivå som för ett par dagar sedan, så jag väntar mensen under dagen.
  • louisep87

Min kurva svänger kraftigt men den börjar bli lite stabil.och den håller sig över nu. Igår låg jag på 37,2 exakt hela dagen, var fruktansvärt trött. Sov till och med middag igår. Hoppas inte mensen kommer nu då. Tänker göra gravtest på bim +4 den här gången för att vara säker.
  • Zora
    louisep87 skrev 2014-10-13 11:15:14 följande:

phpt98Mkd76024.jpg

Min kurva svänger kraftigt men den börjar bli lite stabil.och den håller sig över nu. Igår låg jag på 37,2 exakt hela dagen, var fruktansvärt trött. Sov till och med middag igår. Hoppas inte mensen kommer nu då. Tänker göra gravtest på bim +4 den här gången för att vara säker.

Ser bra ut! Håller tummarna för dig
  • Zora

För mig har mensen tyvärr kommit, precis som jag trodde

Svar på tråden Tempar/Fertility friend