• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • mavidyz

Hallå igen!

Skrev för någon vecka sen och bad och undrade om min liiiiilla tempökning verkligen kunde varit ÄL. Det stämde inte (FF tog bort krysset några dagar efter vad den beräknat som BIM). Nu har jag sett en annan sak som jag är osäker på om den varit där tidigare?

Den rutan (hoppas nu att bilden jag bifogar kommer med) som har en grön ram, vad betyder den? Jag är verkligen sämst på att hitta info i appen, tkr den är värdelös på den fronten :( de tre dagarna innan som då hamnar på september månad har också gröna ramar, men lite mörkare grön.

• Zora
    mavidyz skrev 2014-10-14 12:47:05 följande:

Hallå igen!

Skrev för någon vecka sen och bad och undrade om min liiiiilla tempökning verkligen kunde varit ÄL. Det stämde inte (FF tog bort krysset några dagar efter vad den beräknat som BIM). Nu har jag sett en annan sak som jag är osäker på om den varit där tidigare?

Den rutan (hoppas nu att bilden jag bifogar kommer med) som har en grön ram, vad betyder den? Jag är verkligen sämst på att hitta info i appen, tkr den är värdelös på den fronten :( de tre dagarna innan som då hamnar på september månad har också gröna ramar, men lite mörkare grön.

De gröna ramarna är de dagar som FF förutsäger är dina fertila dagar där de lite ljusare är de som förutspås vara äl. När äl bekräftats av FF blir de ifyllda
  • Zora

Kanske ska tillägga att de iallafall blir ifyllda med betalappen, vet ej hur det är med geatisvarianten. Bifogar ett exempel på hur det ser ut mör Äl bekräftats. Äl är alltså den ljusgröna

• Zora

Ett tips för teckenförklaring är knapparna längst ner i appen under diagrammet. Där finns förklaringar till både diagrammet och kalendern

• mavidyz
    Zora skrev 2014-10-14 13:02:42 följande:

Ett tips för teckenförklaring är knapparna längst ner i appen under diagrammet. Där finns förklaringar till både diagrammet och kalendern phpcrR2vo00368.jpg

Tack för hjälpen!

Visste att det fanns förklaringar någonstans och att jag sett dem. Pinsamt att de var så lättåtkomliga ;)
  • louisep87
    idag låg den på 36.4 igen. Igår huvudvärk Molvärk och ömma bröstsjukt trött och feberkänsla. Illamående kommer och går nu på morgonen. Jag känner nästan på mig att det skulle kunna vara något nu. Vill inte hoppas på för mycket bara. Kan knappt bärga mig från att testa! Sjukt nervös! Hur går det för er alla?
  • AnnC

Låter lovande louisep87, håller tummarna! Tänker du testa före bim?

Här var en rejäl tempdipp idag, massa äl flytningar och inte riktigt positivt äl test men nästan. Så det är nog på g!

• louisep87
    AnnC skrev 2014-10-15 11:02:57 följande:

Låter lovande louisep87, håller tummarna! Tänker du testa före bim?

Här var en rejäl tempdipp idag, massa äl flytningar och inte riktigt positivt äl test men nästan. Så det är nog på g!

Nej jag tänker inte testa före. Vill vänta och se. Har försökt sen januari månad nu så jag vill vara säker innan jag testar denna gång

Vad kul för dig. Det är bara att sexa hela tiden nu då:-P
  • Iskristall

Säger samma, låter lovande louisep87! Tummarna hålls!

Jag väntar också på äl. Ew flytningar började igår. Så jag hoppas på äl snart här för mig med. Har inte börjat testa med äl-stickor än dock.

Heja AnnC! Försöker locka fram en bra äl åt dig Se om vi får följas den här månaden med?!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend