Är ganska besviken å irriterad på kliniken just nu-vet inte om de e befogat el inte!
Slutet av förra v va jag på Vul, då va de som sagt många äggblåsor på g å man ville vara försiktig så de inte skulle bli överstimulerat. Ingen förändrad dos å nytt Vul idag. Det resulterade i ännu mer oro för överstimulering. Inte konstigt jag är öm å sover dåligt. Fick lämna ett blodprov för att mäta hormonvärden. Både förra v å idag, olika läkare, så undrar man över de gamla journalerna på tidigare behandlingar, på tidigare kliniker. Dessa lämnade jag in i början av året! Men som jag upplever det så är där ingen av dem som tittat i dem! Idag fick jag frågan om det var första behandlingen? Ja, på detta ställe! Men haft båda läkarna tidigare! Liknande har hänt på Cura. Då va de åxå svårt att ställa in medicinerna, men testa fram å tbx, gjorde ÄP men sa då inga ägg blev befruktade att de blev av sämre kvalité för att man mixtra fram å tbx.
Jag vet att de e svårt att ställa in mediciner å kroppen, att få äggblåsor men inte för många! Jag hade inte sagt ngt om detta va första behandlingen el me läkarna första gången el om de inte hade haft tillgång till våra journaler! Men nu har de det!! Varför vänta till idag, att gå ner å hämta dem!!!
Nytt blodprov imorgon, om värdet sjunkit ordentligt, "vilket de kan göra" så ÄP på fredag.
I mina öron låter detta inte så positivt! Å ska vi betala för detta? När de uppenbarligen inte kollar ens i journalerna?! Jag tycker de är dåligt, respektlöst å nonchalant!! De tar på krafterna, på tiden å på ekonomin detta å så ska de bli såhär!!
Nu ska jag inte ta ut ngt i förskott! Å det är kanske inte befogat det jag skriver, är upprörd, ledsen å börjar tappa tron på att de ska fungera!
Förlåt för långt å negativt inlägg!