• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Barfota4

Millan14- jag skulle gärna också vara med på träffar. Vi har en son född 2011, och ska göra vårt andra syskon-IVF-försök på Nordic i höst. Kanske finns det fler som är sekundärt barnlösa och som vill träffas?

• Libra1

Om ni sekundärt barnlösa ska ordna träffar så säg gärna till mig. Jag vet ev fler som vill med. Jag kan skriva om det i bloggen. :)

• Leja

Hej på er! Var på VUL på Nordic i onsdags. 12 äggblåsor och ägguttag blir på måndag. Är såååå nervös!

• Millan14

Leja- hoppas på ett lyckat ÄP imorgon!!

Barfota4- ja, det hade varit trevligt att styra upp ngt för oss sekundärt barnlösa :)

2 v kvar till td- en evighet! De e ju rd 19, då borde väl mensen kommit innan man ens når dit?! Va ett år sedan vår förra behandling å har glömt/förträngt hur mkt som helst. Men har för mig att jag börjat blöda typ rd 11 vid ngn behandling. Rd 5 idag å då räknar jag insättning rd 0. Vet inte om de e rätt?!

Hur går de för er andra i tråden?!

• Moolie
    Millan14 skrev 2014-09-07 18:38:12 följande:

Leja- hoppas på ett lyckat ÄP imorgon!!

Barfota4- ja, det hade varit trevligt att styra upp ngt för oss sekundärt barnlösa :)

2 v kvar till td- en evighet! De e ju rd 19, då borde väl mensen kommit innan man ens når dit?! Va ett år sedan vår förra behandling å har glömt/förträngt hur mkt som helst. Men har för mig att jag börjat blöda typ rd 11 vid ngn behandling. Rd 5 idag å då räknar jag insättning rd 0. Vet inte om de e rätt?!

Hur går de för er andra i tråden?!

Jag räknar insättningen som RD 1...! :O Vem har rätt?
  • Millan14

Haha, ja du, Moolie?! Vem har rätt?! ;) får väl se om här e ngn som vet vad som är rätt?! :)

• Millan14

Vaknade imorse å kände mig så himla låg å deppig egentligen utan anledning......denna process tar så mkt energi.....

Hoppas ni alla där ute får en bra måndag!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö