• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Sindyrella1983

Hade en telefontid med läkaren igår 09:30. Hon ringde 11:25 och då stod jag i duschen, så hon skulle ringa igen efter en stund men ringde aldrig. Jag blir så trött visst, det är ingen brådska eftersom jag inte får nästa mens förrän om drygt 3 veckor men om man har bokat en tid så bör dom inte ringa TVÅ timmar senare.

• 2014bebis
    Sindyrella1983 skrev 2015-01-03 14:32:40 följande:

Hade en telefontid med läkaren igår 09:30. Hon ringde 11:25 och då stod jag i duschen, så hon skulle ringa igen efter en stund men ringde aldrig. Jag blir så trött visst, det är ingen brådska eftersom jag inte får nästa mens förrän om drygt 3 veckor men om man har bokat en tid så bör dom inte ringa TVÅ timmar senare.

Nej men vad tråkigt. När man väl har tid vill man ju få prata med dom. Hoppas du få tag på dom snart
  • Libra1

Hoppas ni alla haft en trevlig jul och ett fint nyår. Jag har inte mått så bra men börjar komma tillbaka nu. Har börjat äta antidepp. Vi kör tidigast igång med ett nytt försök i mars/april något.

• 83bergkvist
    2014bebis skrev 2015-01-07 08:01:47 följande:

Lycka till idag 83bergkvist!!

Tack, sitter här hemma och laddar. I morse släppte illamåendet lite så jag blev ännu mer nervös.
  • 83bergkvist

Nu har vi precis fått se ett litet hjärta slå. Den lilla krabaten rörde på sig ganska mycket och hade växt jättebra. BF 13 augusti! Vi är så lyckliga och rekommenderar Nordic ivf av hela vårt hjärta, de gjorde det möjligt för oss att få uppleva detta!

Hoppas ni alla som kämpar lyckas detta året!
    Stor kram till er alla!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö