• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • 83bergkvist
    Sindyrella1983 skrev 2015-01-07 13:46:03 följande:

83bergkvist grattis!

Jag ska försöka få tag p´å Nordic idag och få en ny telefontid. :)

Tack!! Hjärta
  • Gina43
    83bergkvist skrev 2015-01-07 11:08:47 följande:

Nu har vi precis fått se ett litet hjärta slå. Den lilla krabaten rörde på sig ganska mycket och hade växt jättebra. BF 13 augusti! Vi är så lyckliga och rekommenderar Nordic ivf av hela vårt hjärta, de gjorde det möjligt för oss att få uppleva detta!

Hoppas ni alla som kämpar lyckas detta året!

Stor kram till er alla!

Stort grattis!!

Denna dag förra året fick även jag se ett litet hjärta slå. Och nu ligger han här i sin säng och snuttar på sin napp - helt fantastiskt!

Eftersom vi hade samma dag på året för ET du och jag hade ju även jag BF 13 aug! Lustigt, detta med datumen!
  • Sindyrella1983

Har pratat med Pia idag och planerat nästa försök. Vi kommer inte ändra något inför nästa eftersom det faktiskt fäste. Så v5 blir det sprutstart och äp v7 om allt går bra.

• 83bergkvist
    Gina43 skrev 2015-01-07 20:32:59 följande:
    Stort grattis!!

Denna dag förra året fick även jag se ett litet hjärta slå. Och nu ligger han här i sin säng och snuttar på sin napp - helt fantastiskt!

Eftersom vi hade samma dag på året för ET du och jag hade ju även jag BF 13 aug! Lustigt, detta med datumen!
    Det är ju helt otroligt. Kan knappt tänka mig in i den situationen än. Är lite nervös då vi bestämt oss för längesedan att gifta oss den 10 juli. Jag kommer vara stooor :) Vilket datum kom han nu?
  • 83bergkvist
    2014bebis skrev 2015-01-07 19:15:43 följande:

83bergkvist Oh så underbart!! Grattis!!

Tack!! Mår du bra?
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2015-01-07 22:49:34 följande:
    Tack!! Mår du bra?
    Tack jag mår bra, lite trött och kissar 4 gånger varje natt  , tycker också jag redan fått en rejäl mage annars känner jag inte så mycket. Vad roligt att ni ska gifta er! Då har ni extra mycket att se fram emot denna sommar!
  • 2014bebis
    Sindyrella1983 skrev 2015-01-07 20:54:16 följande:

Har pratat med Pia idag och planerat nästa försök. Vi kommer inte ändra något inför nästa eftersom det faktiskt fäste. Så v5 blir det sprutstart och äp v7 om allt går bra.

Vad härligt att ni snart startar igång igen!
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2015-01-06 11:11:31 följande:

Hoppas ni alla haft en trevlig jul och ett fint nyår. Jag har inte mått så bra men börjar komma tillbaka nu. Har börjat äta antidepp. Vi kör tidigast igång med ett nytt försök i mars/april något.

Skönt att du börjar må bättre. Brukar väl ta ett tag med antidepp piller innan man får den verkan man önskar. Hopps du hinner samla mycket krafter inför nästa försök.
  • 83bergkvist
    2014bebis skrev 2015-01-08 09:08:20 följande:
    Tack jag mår bra, lite trött och kissar 4 gånger varje natt  , tycker också jag redan fått en rejäl mage annars känner jag inte så mycket. Vad roligt att ni ska gifta er! Då har ni extra mycket att se fram emot denna sommar!
    Ja, jag tyckte iofs att jag kissade mer i början. Men jag äter som en häst, den enda gången jag slipper illamåendet är när jag är mätt. Hoppas det går över snart annars vet jag inte var det ska sluta. På kvällarna känner jag mig ganska svullen men annars märker jag inte så mycket på kroppen. Förutom brösten! De är ju enorma :)
    Tröttheten hänger ju också över en som en hinna, men direkt man tänker på varför så blir man glad igen :)

Ja, det ska bli kul att vi ska gifta oss, och först ska vi på en bröllopsresa, ungefär när jag är i v 20 till Vietnam. Vi måste ju passa på innan den lille kommer.
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö