• fivekids81

BF maj 2014, borås.

Hej. Finns det någon ifrån borås som vill följa åt?

• Svar på tråden BF maj 2014, borås.
  • isacalbin

Jag är förkyld så jag hoppar över idag så jag inte smittar någon av er, hoppas att det bli fler tillfällen. Skulle vara kul att ses :)

• AnnC

Blir säkert fler tillfällen hoppas jag Krya på dig isacalbin!

• AnnC

Tack tack! Kul att träffa er och ja alltid skönt o komma ut lite

• Jonna Lindsten

Tack till er! :) Det var mycket trevligt. Vi får försöka med en fika nästa vecka så kanske ni andra också kan hänga med ! :)

• isacalbin

Jag hoppas på att kunna följa med nästa gång :)

Idag har jag varit på mvc, blev ordinerad fortsatt vila så mycket som möjligt :\ det går så där med två troll hemma men mannen i huset har fått ta över alla hushållssysslor.

Problemet är att jag är kass på att ta det lugnt, blir såååå rastlös ;)

Hoppas ni andra mår bra!

• AnnC

Är det pga sammandragningar? Nej det förstår jag att det inte är lätt med vila med två barn omkring sig. Och jo visst blir man extra rastlös när man blir ordinerad vilan, det kan jag tänka mig Här har jag också känt ökade sammandragningar sen igår natt, ihop med trötthet efter en period med läggnings/sömn problem med dottern så känner jag just nu att jag långsamt vaggar fram. Och då är jag bara i v 28 haha... får se hur det går att träna ikväll, får nog lyssna på kroppen och ta det lite lugnare.

• isacalbin

Ja det är pga sammandragningar. Har varit så i någon vecka nu och jag är ju bara i vecka 25 men det kan ju gå över igen, håller tummarna för det

Här sommar dom vid 19.30-20 tiden på kvällarna och sover hela nätterna, det är jag verkligen tacksam över. Sömnbrist är hemskt

Har sjukanmält mig nu till helgen, det blir för tungt och barnmorskan tyckte det var dumt att utmana ödet.

• AnnC

Ja det får vi hoppas går över. Det kan säkert gå lite upp o ner? Mina sd har varit lugnare idag men då har jag säkert inte haft lika mycket som du innan. Klokt att sjukskriva dig i helgen iaf, som sagt dumt o utmana ödet!

Hon sover oftast hyfsat på natten även om hon vaknar tidigt och har alltid gjort det. Men läggningen har verkligen vart omöjlig nu.. Men det börjar vända nu efter lite försök med ändring i rutiner så hoppas på att det ska funka bättre nu usch ja annars är det dumt att klaga för det finns säkert de som har det mycket värre!!

Vilka är intresserade av fika nästa vecka och när kan ni?

Svar på tråden BF maj 2014, borås.