• fivekids81

BF maj 2014, borås.

Hej. Finns det någon ifrån borås som vill följa åt?

• Svar på tråden BF maj 2014, borås.
  • AnnC

Måndag skulle nog vara bäst här. Funkar det för alla som vill följa med? Kan från kl 18 på måndag Jag är inte jättebra på fik heller, Viskan brukar det väl bli men det brukar va så mycket folk och jag går gärna till nåt lugnare ställe så är det lite lättare att hitta varandra med, så här första gången Länge sen jag var på Tant Grön, gick förbi förra veckan och såg att de hade gjort om där inne. Eller nåt annat förslag, någon?

• isacalbin

Jag har också samma barnmorska till alla tre

Jag kan alla kvällar nästa vecka efter 17.30

Inte ofta jag fikar i stan längre men tant grön har jag inte Heller varit på sen de byggde om.

• Jonna Lindsten

Ligger tant grön vid leksaksaffären?!

• AnnC

Om du står vid Ica City på Allégatan och har ingången framför dig, så är det till höger om, alltså i nästa hus för direkt till höger finns det ju ett garage och en trappa Hoppas det var en ok förklaring hehe... Kanske kan ses utanför vid hörnet av huset?

• AnnC

Vi borde hitta varandra lätt iaf med tanke på magarna

• Ca lund

Jag hoppar gärna också in om jag får. Väntar andra barnet i juli.

• pluppp

Det finns ett jätte mysigt cafe vid polishuset med supersköna fotöljer och soffor! I hörnet mittemot batterilagret. Vad tror ni om det? Kl 18 funkar för mig med!

Isak, Elias och My mina älsklingar!
  • AnnC

Hej ca lund kan du måndag?
    Jag tror jag vet vilket café du menar pluppp, kommer inte ihåg vad det heter dock. Jaja, mig spelar det inte någon roll vilket fik så bestäm ni

Svar på tråden BF maj 2014, borås.