• fivekids81

BF maj 2014, borås.

Hej. Finns det någon ifrån borås som vill följa åt?

• Svar på tråden BF maj 2014, borås.
  • Finnbury

Hejsan ! Jag har också BF i maj, sista maj. Skulle också tycka det va kul med lite nya kontakter. Kommer att hamna i en mammagrupp i området där jag bor men alltid kul med fler kontakter. Min förra mammagrupp var lite si och så.

• Jonna Lindsten

Välkommen i gruppen Finnbury! :)

• isacalbin

Välkommen Finnbury

Haha ja ullared piggar alltid upp, brukar hitta massa saker jag inte visste att jag behövde

• angelfire5

Vi har åkt på feber och slemhosta här hemma så vi får se om jag kan hänga med på fika nästa vecka. Lillflickan har legat hela veckan och jag har just börjat hosta. Ljuva livet som småbarnsförälder. ;)

• isacalbin

Här har barnen också haft en vända med hosta och feber, trött på baciller och virus nu! Pratade med vårdcentralen och tydligen var det måååånga sjuka just nu, särskilt med feber och hosta.
    Men snart är det vår :)

• AnnC

Peppar peppar, jag har fasat för "vabruari" men har ta mig sjutton inte vabbat en enda gång i februari. Börjar bli lite snorigt nu dock så får se vad mars har att bjuda på
    Krya på alla små och stora!

• Jonna Lindsten

Här är det också snorigt! :( Men snaaaart kommer våren. Längtar! :) Trött på allt snorande och onda öron.

• Finnbury

Jag bor på Trandared o har en dotter på 1 år o 8 månader , om det är ngn som vill gå till lekplatsen någon dag hör gärna av er

• AnnC

Jag har en dotter som fyller två i april, går gärna till lekplats/öppnis när jag gått på mammaledighet sen fram till dess får det bli kvällsfikor för min del iaf.
    Hur ser det ut för er nästa vecka, ska vi försöka få till fika? (Utan att ha kollat min egen kalender än..)

Svar på tråden BF maj 2014, borås.