• fivekids81

BF maj 2014, borås.

Hej. Finns det någon ifrån borås som vill följa åt?

• Svar på tråden BF maj 2014, borås.
  • AnnC

Här gick vi in i v 27 igår och jag körde ett pass på crosstrainern. Oj nu börjar det bli tungt! Var helt slut efter 45 min o då trampade jag ändå lugnt i "prat tempo" puh!!

Tänkte höra om det är några av er som är intresserade att ses nån kväll o ta en fika? Tiden går känner jag! Hade vart kul o ses

• angelfire5

Hemskt gärna en mammafika! Är upptagen nu i helgen men nästa vecka är det fritt fram för mig.

Pluppp: usch vad jobbigt att datumen blir flyttade så. Låter ju nästan som att de mätt fel eller nåt. Hoppas det reder ut sig på nästa UL.

• AnnC

Kul! Hoppas några fler hänger på Nästa vecka ska funka, men helst senare på kvällen typ runt kl 19 om det funkar för alla som är på

• isacalbin

Jag hänger gärna på. Jobbar två lördagar i månaden annars funkar de flesta kvällar. På tisdag ska jag till barnmorskan, vad gör man på besöket i vecka 25, otroligt hur fort man glömmer. Tänkte om jag skulle ha med grabbarna eller inte, kanske är dumt om det är massa prover som ska tas?

Välkommen plupp!

Fy vad jobbigt att gå och vänta på nästa ultraljud vilken vecka är du i nu?

• AnnC

Här togs det prover v 25, både kiss och blod Och så mäts magen och det lyssnas på lilla hjärtat

• AnnC

Hihi, kanske är bäst, eller åtminstone lugnast

• isacalbin

Ja det är definitivt lugnast

Men de är vana att få följa med på det mesta, är väldigt sällan vi har barnvakt tyvärr.

• pluppp

Tack! Jag är nu då i v 13+1 ja den 31 mars ska vi göra ul igen få se vad som händer då :) Jag hade med min grabbar hos barnmorskan nästan varje gång de var då tre och fem. De är väldigt snälla och lugna och eftersom jag haft samma barnmorska till alla så tycker hon det är roligt att träffa dom! Jag ses gärna och fikar! :)

Isak, Elias och My mina älsklingar!
  • Jonna Lindsten

Roligt att vi blir fler! :) Jag följer gärna med och fikar. Jag kan på måndag och tisdag efter kl.17:30. Hur ser det ut för er andra?! Var ska vi fika? Jag har ju ingen koll på vart man går! :)

Svar på tråden BF maj 2014, borås.