• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Passion

Tycker inte att min mage har växt något alls, men alla runtomkring mig säger motsatsen..

Haha men idag så fick jag det lite mer "svart på vitt" att jag faktiskt blivit lite större ;)

• Passion

I förrgår så sydde jag ett lapptäcket till vår lillkille <3

Det är av mjuk tunn bomull på framsidan och sedan är baksidan av helsvart flanell som jag quiltat ihop med lite vadd, så det är mjukt och skönt!

• Passion

dag ramade jag in våra ultraljudsbilder, blev jättefint tyckte jag! (Har silverfärgad papp/kartong i bakgrunden så det blev en fin kontrast!)

• AAS10
    Passion skrev 2014-03-07 12:14:28 följande:
    dag ramade jag in våra ultraljudsbilder, blev jättefint tyckte jag! (Har silverfärgad papp/kartong i bakgrunden så det blev en fin kontrast!)
    superfint =) ett tips är att fota av bilderna ordentligt för jag har hört att dom kan blekna med åren, vet dock ej om det stämmer....
  • Passion
    AAS10 skrev 2014-03-07 16:02:38 följande:
    superfint =) ett tips är att fota av bilderna ordentligt för jag har hört att dom kan blekna med åren, vet dock ej om det stämmer....
    Det stämmer säkert, och det har vi gjort
  • Frida Andersson

Nya bilen som vi köpte igår, nu får vi platts när lilla grabben kommer!!

Hade en fin saab 9.3 innan men blev för liten med tre barn en hundbur och en barnvagn så lyckades smöra till mig ett bilbyte.
  • trz

Har man klädkris kan man ju alltid sy en ny tröja som faktiskt går att få plats med magen i. Dagens magbild. Känner mig enorm, och tycker jag ser större ut i spegeln än på bilderna. Har massa bilder på bloggen på vad jag handlat till lillen och så :) 
    blandvitamoln.blogg.se 
    trz.blogg.se Amy 111019 <3
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd