• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Passion
    Frida Andersson skrev 2014-02-18 06:34:10 följande:

Grattis till en lyckad fotografering av bebisen. Jättefin bild
    Tack tack! vi fick även två bilder på ansiktet, riktigt häftigt!
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-18 08:57:27 följande:
    Tack tack! vi fick även två bilder på ansiktet, riktigt häftigt!

Vill oxå!!! Får inte förns måndag. Kul å se när man får bf oxå
  • Passion
    Frida Andersson skrev 2014-02-18 09:51:24 följande:

Vill oxå!!! Får inte förns måndag. Kul å se när man får bf oxå
    Hihi mja det var läckert! Sambon vart helt skakis å nervös, haha, undra hur han kommer att reagera när förlossningen sätter igång då! den som väntar på något gött vettu!
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-18 14:13:27 följande:
    Hihi mja det var läckert! Sambon vart helt skakis å nervös, haha, undra hur han kommer att reagera när förlossningen sätter igång då! den som väntar på något gött vettu!

Hahaha!!
  • stn

Är i v 19+2 idag väntar mitt första barn 14 juli. hemkommen efter rul och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tydligen är det endast två kärl i navelsträngen (normalt är 3 stycken) och vi fick bara info om att vi kommer få gå på ännu ett ultraljud i v 32 för att kolla tillväxten på lilla prinsessan inget mer än så. Nu är jag jätteorolig efter att ha läst runt på internet är det någon mer som varit med om samma sak eller vet någon som varit? 

• Lindsey Egot the only one

Så nu har det börjat se ut som en gravid mage. Innan v 18 såg jag likadan ut som jag gjort de senaste tre åren. Nu går det inte att dölja det om jag inte har jacka på.

• Passion
    Mammasol skrev 2014-02-18 20:35:05 följande:

Hej frisk liten pojke ligger i magen och växer :) php6XAdi399896.jpg

Härligt! Funderat på namn ännu?
  • Passion
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-19 19:49:39 följande:

Så nu har det börjat se ut som en gravid mage. Innan v 18 såg jag likadan ut som jag gjort de senaste tre åren. Nu går det inte att dölja det om jag inte har jacka på. phpZNV1QW08611.jpg

Mja nu är det svårt för mig att dölja det också! Känns därför helt ok att vi gått ut med det till allt och alla
  • kristina81
    stn skrev 2014-02-19 17:41:51 följande:
    Är i v 19+2 idag väntar mitt första barn 14 juli. hemkommen efter rul och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tydligen är det endast två kärl i navelsträngen (normalt är 3 stycken) och vi fick bara info om att vi kommer få gå på ännu ett ultraljud i v 32 för att kolla tillväxten på lilla prinsessan inget mer än så. Nu är jag jätteorolig efter att ha läst runt på internet är det någon mer som varit med om samma sak eller vet någon som varit? 

Ring din BM imorgon och prata med henne! Hon kan säkert förklara och lugna dig lite! Jag var super orolig då jag fick gå på ett extra hjärt ul då de inte såg aorterna mer än i navelsträngen! Och två v senare på hjärtul var allt bara bra och den hade växt till sig så allt gick att se! All oroande i onödan! Ring och prata med bm, det är mitt råd! Stor kram till dig ♡♥♡
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd