• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Passion

Tog en sväng på babyproffsen i Falun idag, inte direkt det största utbudet där - men det var helt klart godkänt iaf

Tog med deras gratis "babybox", mycket skrot i den, men två pampersblöjor, en tvättlapp, en barntandkräm samt en leksak från Fischer price var var helt ok ändå med tanke på att jag inte betalade något..

Bättre än inget iaf

Köpte även lite grejer som vi ska ha till barnvagnen/skötväskan, en mugg/flaskhållare, en mobilhållare och en "portabel" sopsäckssystem för blöjor.

• kristina81
    Passion skrev 2014-02-24 17:44:40 följande:
    Tog en sväng på babyproffsen i Falun idag, inte direkt det största utbudet där - men det var helt klart godkänt iaf Tog med deras gratis "babybox", mycket skrot i den, men två pampersblöjor, en tvättlapp, en barntandkräm samt en leksak från Fischer price var var helt ok ändå med tanke på att jag inte betalade något.. Bättre än inget iaf Köpte även lite grejer som vi ska ha till barnvagnen/skötväskan, en mugg/flaskhållare, en mobilhållare och en "portabel" sopsäckssystem för blöjor.

Jag tyckte att Baby Proffsens baby box var den sämsta av alla! Apotekets och Gobokens gillade jag dock, många använd bara saker!
  • Passion
    kristina81 skrev 2014-02-24 21:13:44 följande:

Jag tyckte att Baby Proffsens baby box var den sämsta av alla! Apotekets och Gobokens gillade jag dock, många använd bara saker!
    Hur får man tag på Apotekets babybox?

Gobokens har jag också tagit hem
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-24 22:16:31 följande:
    Hur får man tag på Apotekets babybox? Gobokens har jag också tagit hem

Kronans droghandel har en box och apoteks gruppen har en baby to be box! båda boxarna var bättre än baby proffsens gå in på de olika apotekens hemsidor och beställ och hämta ut i butik!
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-24 22:16:31 följande:
    Hur får man tag på Apotekets babybox? Gobokens har jag också tagit hem

Vanliga apoteket har ett komhem paket som är väldigt vettigt oxå, men det kostar ca 350 kr !
  • Lindsey Egot the only one
    Passion skrev 2014-02-24 17:44:40 följande:

Tog en sväng på babyproffsen i Falun idag, inte direkt det största utbudet där - men det var helt klart godkänt iaf smile5.gif

Tog med deras gratis "babybox", mycket skrot i den, men två pampersblöjor, en tvättlapp, en barntandkräm samt en leksak från Fischer price var var helt ok ändå med tanke på att jag inte betalade något..

Bättre än inget iaf smile5.gif

Köpte även lite grejer som vi ska ha till barnvagnen/skötväskan, en mugg/flaskhållare, en mobilhållare och en "portabel" sopsäckssystem för blöjor. smile1.gifphpmQ3w5L73817.jpg

Jag fick våtservetter, en liten handduk, en hakklapp från Fischer Price, skedar från hipp och uppladdningsbara batterier????? Fattade inte alls vad de hade med bebis att göra.
  • Passion
    kristina81 skrev 2014-02-24 22:34:00 följande:

Kronans droghandel har en box och apoteks gruppen har en baby to be box! båda boxarna var bättre än baby proffsens gå in på de olika apotekens hemsidor och beställ och hämta ut i butik!
    Ahaaa, då ska jag kika in dem!
  • kristina81
    Passion skrev 2014-02-25 08:15:28 följande:
    Ahaaa, då ska jag kika in dem!

Gör det, detvar både nappar, napp flaskor mm i mina!
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd