Julibebis 2014 - Bildtråd
Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)
Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)
Är i v 19+2 idag väntar mitt första barn 14 juli. hemkommen efter rul och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tydligen är det endast två kärl i navelsträngen (normalt är 3 stycken) och vi fick bara info om att vi kommer få gå på ännu ett ultraljud i v 32 för att kolla tillväxten på lilla prinsessan inget mer än så. Nu är jag jätteorolig efter att ha läst runt på internet är det någon mer som varit med om samma sak eller vet någon som varit?
Vecka 21 och jag ser höggravid ut på kvällarna haha! Har dock lagt på mig lite under graviditeten med men magen är stenhård haha :) 

19+5 Morgonbild. mobilkameran ville inte vara med idag...
Jag fick tid imorgon 13.30 BM tyckte det var dåligt att vi inte fick mer info direkt efter om varför man måste göra tillväxtkontroll. Förhoppningsvis får vi en förklaring imorgon man mår inte bättre av att läsa allt på nätet heller grät hysteriskt i två timmar så sambon övervägde att komma hem från jobbet då jag inte kunde lugna ner mig. Tack för värmande ord det känns genast lite bättre!
Fina magar alla ??
En lite tydligare bild kanske 

Kan inte lägga in bilder här, så mina bilder ligger på blandvitamoln.blogg.se om någon är intresserad :)