• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • MiniV
    trz skrev 2014-03-12 11:10:10 följande:

Har man klädkris kan man ju alltid sy en ny tröja som faktiskt går att få plats med magen i. Dagens magbild. Känner mig enorm, och tycker jag ser större ut i spegeln än på bilderna. Har massa bilder på bloggen på vad jag handlat till lillen och så :) 
    blandvitamoln.blogg.se 
    Vilken snygg tröja! Och mage förstås! :)
  • gubbenhilfe
    gubbenhilfe skrev 2014-03-14 07:21:13 följande:

phptBN9YY52882.jpg

Glömde texten... Skulle skriva att här växer vi. Magen har inte blivit så jätte mycket större de senaste veckorna men den har hamnat längre ner. Vi är i alla fall så stora nu så folk vågar fråga.
  • Frida Andersson

då går man in i v 22 idag. Min mage växte snabbt och har nu mätt samma omkrets i fyra veckor. Hmm är det normalt? Är nöjd med storleken då jag hoppas på att inte bli så stor som vid mina andra graviditeter
  • Ssr

Vecka 25 idag. Över 60% av graviditeten har gått, känns helt overkligt :)

• Kia82

Kikar in här, väntar fjärde barnet, enligt rul en liten tjej med Bf 4 juli. Går in i vecka 25 imorgon.

• ClaraV
    gubbenhilfe skrev 2014-03-14 07:22:34 följande:
    Glömde texten... Skulle skriva att här växer vi. Magen har inte blivit så jätte mycket större de senaste veckorna men den har hamnat längre ner. Vi är i alla fall så stora nu så folk vågar fråga.

Nu hör jag inte ens hemma i denna tråd men din tröja är så fantastiskt fin så måste bara fråga när och var den är inköpt?! :)
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd