• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • thefee
    myilem skrev 2014-03-16 07:39:27 följande:
    Hallå! Hoppar in här, är gravid med andra barnet som är beräknat 23/9 enligt Kubtestet. Bor i norra sthlm och hoppas på en tjej den här gången :)

Vad roligt, välkommen! :) jag väntar också andra barnet med bf 20/9 enligt ul :)
  • Sofie lin

Jag hoppar också in :) jag väntar första barnet med BF 7 September :) vecka 16 nu :)

• livan86

I morgon är det dags för kub! Kan inte fatta att vi kommit så långt ð??? är jätte nervös, men samtidigt längtar jag jätte mycket! Tänk att få se den lilla igen

• E2012smamma
    Sofie lin skrev 2014-03-16 14:52:43 följande:

Jag hoppar också in :) jag väntar första barnet med BF 7 September :) vecka 16 nu :)

Välkommen :)
  • E2012smamma
    livan86 skrev 2014-03-16 16:48:18 följande:

I morgon är det dags för kub! Kan inte fatta att vi kommit så långt ð??? är jätte nervös, men samtidigt längtar jag jätte mycket! Tänk att få se den lilla igen smile1.gif

Lycka till! Vilken tid?

Uppdatera oss!
  • livan86
    E2012smamma skrev 2014-03-16 17:37:21 följande:
    Lycka till! Vilken tid?
    Uppdatera oss!
    13.30 hela dagen kommer va nerväst.

lovar att uppdatera med info och bild!
  • Emeliemoniqe

Väntar första bebis :D Är i vecka 13 och ska på första ultraljudet idag, så spännande och pirrigt :D bf ca 24 september

• Katta1

Tänkte bara berätta att jag inte alls är lika säker på att det är en pojke längre. Har också bestämt mig för att låta det bli en överraskning vilket kön det blir så jag kommer inte ta reda på det under ultraljudet.

Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014