• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • livan86

Nu är testet gjort. resultatet var fantastiskt och kunde inte få en piggare å spralligare unge i magen
    är sååååå lättad nu, nu är nästan all oro över för att något skall gå fel!

• E2012smamma
    livan86 skrev 2014-03-17 14:44:15 följande:

Nu är testet gjort. resultatet var fantastiskt och kunde inte få en piggare å spralligare unge i magen smile1.gif
    är sååååå lättad nu, nu är nästan all oro över för att något skall gå fel!

Ååå så fin!

Fick du nytt datum?
  • thefee

Har varit till bm dag och fick höra hjärtljuden :) mitt hb hade stigit av sig själv så hoppas det hålls högre nu så behöver jag inte börja med extra järn än :) allt såg bra ut!

• myilem

Kunde inte undgå att se dina personuppgifter, vi har samma efternamn ;) och samma Bf ;) lite coolt

livan86 skrev 2014-03-17 14:44:15 följande:
    Nu är testet gjort. resultatet var fantastiskt och kunde inte få en piggare å spralligare unge i magen är sååååå lättad nu, nu är nästan all oro över för att något skall gå fel!  

• myilem

Vilken vecka är du i? Går/får man höra redan?

thefee skrev 2014-03-17 16:00:34 följande:
    Har varit till bm dag och fick höra hjärtljuden :) mitt hb hade stigit av sig själv så hoppas det hålls högre nu så behöver jag inte börja med extra järn än :) allt såg bra ut!

• thefee

Är i vecka 14 (13+2) här där jag bor får man höra ganska tidigt :) sen får man nog höra vid varje besök till bm vilket är bra och väldigt lugnande :) kanske inte är samma där du bor?

• E2012smamma
    thefee skrev 2014-03-17 18:45:29 följande:

Är i vecka 14 (13+2) här där jag bor får man höra ganska tidigt :) sen får man nog höra vid varje besök till bm vilket är bra och väldigt lugnande :) kanske inte är samma där du bor?

Jag ska lyssna 4/4 då konmer jag va i v 16/17. Hon sa att det inte säkert att hon hittar men har för mig att jag lyssnade i v 14 sist.

Har moderkakan fram så det var iofs en av anledningarna till att hon sa att man kanske inte hör./
  • Neithotep

Hur ofta går ni till bm? Jag var på inskrivningssamtal i vecka 8 och nästa tid jag har då är jag i v.21.

Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014